021-41454

کوچکترین کشور در ایتالیا

کوچکترین کشور در ایتالیا

کوچکترین کشور در ایتالیا

کوچکترین کشور در ایتالیا

موزه های واتیکان که در سرتاسر جهان مشهور هستند دارای 9 مایل طول می باشند باور عموم بر این است که دور زدن کامل در این حلقه حتی اگر 1 دقیقه برای تماشا هر اثر نقاشی وقت بگذارید 4 سال طول می کشد .
زبان هایی که مردم واتیکان صحبت می کنند لاتینی ایتالیایی فرانسوی و انگلیسی می باشد . واتیکان دارای بالاترین میزان سواد یعنی 100 درصد را از ان خود کرده است .
واتیکان سیتی پایتخت کشور واتیکان می باشد . .البته جالب است بدانید که هیچ زبانی به عنوان زبان رسمی کشور به لحلظ قانونی اعلام نشده است .

رم پایتخت ایتالیا به طور کامل واتیکان را احاطه کرده است
نوع حکومت غالب در این کشور اتوکراسی (حکومت مطلق استبدادی ) است . قدرت تام این کشور در اخیتار پاپ است هیئت از نمایندگان به نام مجلس کوریا نیز به پاپ کمک می کنند . شهر رم پایتخت ایتالیا این کشور کوچک را احاطه
کرده است .

. در واتیکان به ازای هر مکان دیدنی 8739 بازدید کننده وجود دارد . در فرانسه که یکی از زیباترین و پر بازدید ترین کشورهای دنیاست این امار خیلی کمتر بوده و به ازای هر مکان فقط 126 بازدید کننده وجود دارذ .

واتیکان یکی از کوچکترین کشوهای دنیاست که اطلاعات و امار جالبی دارد که شاید خیلی ها نشنیده باشید . در واتیکان هیچ بزرگراهی نیست فقط خیابان وجود دارد . البته تعداد این خیابان ها هم محدود می باشد که حتی مردم واتیکان یک ادرس مستقل برای یک خیابان خود ندارند .

این کشور مذهبی به قدری کوچک است که مساحت سفارت امریکا در عراق از کل واتیکان بیشتر است . البته قلمرو دولت شهر واتیکان خیلی وسیع تر از محدوده فوق است . زیرا علاوه بر قلمرو یاد شده تعداد زیادی از ساختمان ها و بناهای خارج و یا داخل شهر رم متعلق به کلیسای رم هستند .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :