021-41454

کلیسای سان جورجو ماجوره در ونیز

کلیسای سان جورجو ماجوره

کلیسای سان جورجو ماجوره در ونیز »

نام این کلیسا به ایتالیایی Basilica di San Giorgio Maggiore می باشد. جزیره ای به نام سان جورجو ماجوره در شمال ونیز قرار دارد و این کلیسا را هم نام با جزیره ساخته اند.

طراحی به نام اندره پالادیو این کلیسا را طراحی کرده است و ان را در سال های 1566 تا 1610 ساختند. قبل از این که این کلیسا ساخته شود در سال 790 کلیسای دیگری در همین مکان ساخته شد. جزیره سان جورجو ماجوره در سال 982 دارای نظام بندیکتی شد.

بندیکتی ها صومعه ای را در این جزیره ساختند. سال 1223 زلزله ای در این جزیره رخ داد که تمامی ساختمان هایش تخریب شد که بعد از زلزله مردم جزیره کلیسا و صومعه را بازسازی کردند. روحانیان بندیکتی سال 1521 تصمیم گرفتند که  کلیسای سان جورجو ماجوره را بازسازی کنند.

طراح پالادیو به مدت 5 سال به شهر ونیز امده بود که روحانیان کلیسا در سال 1565 از او خواستند برای کلیسای معروف جورجو طرحی را اماده کند پالادیو طرحش را در سال 1566 به اتمام رساند و همچنین مورد تایید روحانیان بود که در همان سال بازسازی کلیسا شروع شد که پاپ هم در ساخت دوباره ان حضور داشت.

متاسفانه پالادیو در سال 1580 در گذشت و ساخت کلیسا ناتمام ماند اما بدنه اصلی کلیسا  تا سال 1575 به طور کامل ساخته شد و ماباقی کلیسا را تا سال 1610 ساختند

جزیره سان جورجو در شرق جودکا واقع شده است .در ابتدا رومی ها در این جزیره زندگی می کرده اند .کلیسای سنت جرج در قرن 9 میلادی ساخته شد که امروزه این کلیسا سان جورجو ماجوره نام دارد.

کلیسای سان جورجو ماجوره کلیسای سان جورجو ماجوره

  • اگر به ونیز سفر کردید سری هم به این جزیره بزنید و اوقات خوشی را در آنجا بگذرانید.
یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید: 41454-021

اخذ ویزاشینگن

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :