021-41454
    کانادا
    کانادا
    پخش ویدیو

    جهت افزایش سرعت مشاوره می‌توانید فرم را دانلود، تکمیل و از طریق واتساپ ارسال نمایید.

    تا قبل از مارچ 2023 و اعلام تسهیلات اقامتی برای ایرانیان، تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری پروسه بسیار طولانی، سخت و پر هزینه ای بود. قبل از هر چیز توضیحی درمورد ورک پرمیت و انواع آن ارائه میدهیم تا با مجوزهای کار و انواع آن آشنا شوید. اما بنا به خبر فوری که از اداره مهاجرت و شهروندی دراین تاریخ اعلام شد از اول مارچ 2023 ایرانیان دارای ویزای موقت فرصتی استثنایی خواهند داشت.

    مزایا تبدیل ویزای توریستی به کاری
    • سهولت در مسیر دریافت اقامت دائم کانادا
    • امکان همراهی اعضای خانواده با متقاضی اصلی
    • خدمات درمانی با هزینه ی مناسب و یا رایگان
    • تحصیل فرزندان بصورت رایگان
    5
    شرایط کار در کانادا با ویزای توریستی
    • داشتن پاسپورت و ویزای فعال توریستی یا تحصیلی کانادا
    • هویت شناسایی تابعیت ایران
    • حضور در خاک کانادا
    3

    دقت بفرمایید قبل از انتخاب یک شرکت جهت مشاوره مهاجرتی به کانادا بهتر است از صحت و عملکرد مجموعه اطمینان حاصل فرمایید. تیم یزدان گشت میتواند شما را درگردآوری مدارک تبدیل ویزای توریستی به ویزای کار یا ورک پرمیت به درستی راهنمایی کنند و بالاترین شانس موفقیت را داشته باشید. برای کسب اطلاعت بیشتر میتوانید به دو طریق حضوری و غیر حضوری مشاوره دریافت کنید.

    درکانادا همچنان همراه شما خواهیم بود، با داشتن خدمات ویژه از جمله : پرواز بین مرزی و داخلی کانادا، اقامت در هتل و یا اجاره خانه به همراه اینترنت پر سرعت، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و…

    نیاز به مشاوره دارید؟

    همین الان با مشاورین یزدان گشت سفیران تماس بگیرید:

    021-41454 تماس تلفنی چت پشتیبانی

    تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا

    تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا مجوزی است تا شما بتوانید به کار در کشور کانادا بپردازید. شما به عنوان متقاضی اگر قصد اقامت دائم این کشور را داشته باشید، با گرفتن این مجوز، می‌توانید اقامت خود را در کانادا قانونی کنید.

    در ادامه به سوالات مربوط به ویزای کانادا و تبدیل ویزای توریستی کانادا به کاری میپردازیم  و توضیح کوتاهی در مورد نحوه و نکات کلیدی آن ارائه داده و شما را در این مسیر راهنمایی خواهیم کرد.

    تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان

    تسهیلات اعلام شده سفارت کانادا برای ایرانیان و سیاست عمومی که از اول مارچ 2022 به  تصویب  دولت کانادا جهت رفاه بیشتر ایرانی‌هایی است که با ویزای توریستی، تحصیلی یا کاری در خاک کانادا حضور دارند و درحال حاضر تا 28 فوریه 2024 اعتبار دارد.

    در طرح حمایتی جدید دولت کانادا برای ایرانیان، افرادی که دارای ویزای موقت ( توریستی – تحصیلی ) هستند می توانند با تبدیل ویزای توریستی به ویزای کار کانادا از اجازه کار در کشور کانادا برخوردار شوند.

    در این قانون جدید تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا ، متقاضیان می توانند در هر موقعیت شغلی و با هر کارفرمایی مشغول به کار شوند که به این طرح مجوز کار باز یا open work permit می گویند.

    نحوه تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا

    تا قبل از مارچ 2023 و اعلام تسهیلات اقامتی برای ایرانیان، تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری پروسه بسیار طولانی، سخت و پر هزینه ای بود. قبل از هر چیز توضیحی درمورد ورک پرمیت و انواع آن ارائه میدهیم تا با مجوزهای کار و انواع آن آشنا شوید.

    ورک پرمیت چیست؟

    ورک پرمیت یک تاییدیه کتبی است برای دارندگان مجوز کار در کشور کانادا، که برای حضور قانونی در این کشور باید آن را دریافت کنند.

    • این تاییدیه توسط اداره مهاجرت کانادا صادر می‌شود.
    • با داشتن این تاییدیه یا همان ورک پرمیت، افراد متقاضی می‌توانند تا زمان تعیین شده در کانادا بمانند.

    سه نوع ورک پرمیت یا مجوز کار صادر میشود:

    • ورک پرمیت آزاد ( OPEN WORK PERMIT )
    • ورک پرمیت مخصوص کارفرما ( EMPLOYER-SPECIFIC WORK PERMIT )
    • ورک پرمیت بسته ( CLOSE WORK PERMIT )

    ورک پرمیت بسته

    این مجوز کاری به این معنی است که شما محدود به کارفرمای خاصی هستید که شامل اطلاعات زیر است :

    • نوع کاری که قصد انجام آن را دارید.
    • نام کارفرمایی که می‌خواهید برای او کار کنید.
    • مدت زمانی که می توانید مشغول به کار باشید.
    • مکانی که قرار است در آن کار کنید.
    • همچنین لازم به ذکر است که تمامی افرادی که تصمیم دارند در کانادا مشغول به کار شوند، لازم است ویزای کار کانادا را دریافت کنند.

    نحوه دریافت ورک پرمیت بسته چگونه است

    در این روش، باید کارفرما از اداره توسعه و اشتغال کانادا (Employment and Social Development Canada)، یا همان ESDC مجوز LMIA یا تاییدیه ارزیابی تاثیر بازار کار را با هزینه‌های شخصی خود دریافت کند تا فرد متقاضی بتواند برای آن مجوز کار، درخواست دهد.

    با مشاورین یزدان گشت سفیران تماس بگیرید :

    021-41454 چت پشتیبانی

    مجوز lmia چیست

    LMIA سند ارزیابی تاثیر بازار کار است و هر کارفرما برای استخدام نیروی خارجی به آن نیاز دارد. این مجوز نشان می‌دهد که فرد و متقاضی کانادایی برای این شغل در دسترس نیست، و نیاز به یک فرد خارجی وجود دارد. LMIA  مثبت گاهی به معنای نامه‌ی تایید است.

    نکته : هر نیروی خارجی که دارای ورک پرمیت بسته است باید با همان کارفرما و در همان مکان کار کند؛ در غیر این صورت باید مجوز کاری خود را تغییر دهد.

    اپن ورک پرمیت کانادا (OPEN WORK PERMIT)

    این نوع ویزا هیچ محدودیتی ندارد، و هیچ محدودیتی در شرکت و انتخاب کارفرما ندارید.

    نیازی به دریافت جاب آفر در این نوع از ویزا وجود ندارد.

    در اصل قبل از مارچ 2023 برای تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا، امکان پذیر نبود.

    باید از طریق سفارت یا کنسولگری کانادایی در کشور خودتان، درخواست ویزای کاری را ارسال کنید.

    این درخواست باید همراه با مدارک مورد نیاز از جمله مدارک تحصیلی، سوابق کاری و مدارک مربوط به پیشنهاد کاری شما ارسال گردد.

    چگونگی تبدیل ویزای توریستی به ویزای کار کانادا

    همچنین برای دریافت ویزای کاری کانادا، باید شرایط و معیارهای مشخصی را از جمله تجربه کاری، مهارت های زبانی و حرفه ای، مدارک تحصیلی و مالی، پایبندی به قوانین کانادا و غیره را دارا باشید.

    تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا 2023

    در نظر داشته باشید قبل از اعلام دولت کانادا و اعلام تهسیلات اقامتی برای ایرانیان که در اصل دریافت اجازه کار است از طریق موارد بالا امکان پذیر نبوده و کلاینت دارنده ویزای توریستی اجازه کار، تحصیل، اقامت بیشتر از شش ماه و همچنین خرید و فروش را نداشت.

    بنا به خبر فوری که از اداره مهاجرت و شهروندی دراین تاریخ اعلام شد از اول مارچ 2023 ایرانیان دارای ویزای موقت فرصتی استثنایی خواهند داشت.

    شرایط تبدیل ویزای توریستی به ویزای کار کانادا

    • ایرانیان حاضر درخاک کانادا مسیر مجوز کار باز جدید معرفی خواهد کرد.
    • بدین طریق که از این پس کانادا برای افرادی که درکانادا دارای ویزای توریستی یا تحصیلی و درکل اقامت موقت هستند درخواست تمدید از داخل خاک کانادا را سهل تر کرده است.
    • درخواست های ایرانیان مقیم کانادا را بر اساس اولویت پردازش خواهد کرد.

    شرایط کار در کانادا با ویزای توریستی

    بهترین راه برای کار کردن در کانادا، اخذ ویزای کار است. در صورتی که شما دانشجوی بین‌المللی هستید، می‌توانید با داشتن ویزای دانشجویی، به صورت محدودی کار کنید اما با ویزای توریستی بدون مجوز کار نمیتوانید مشغول کار شوید.

    برای درخواست ویزای کار درکانادا، با تسهیلات جدید اقامتی مراحل زیر را باید طی کنید و باید از طریق ثبت نام به روی سفارت یا کنسولگری درخواست ویزای کار را ارسال کنید :

    • داشتن پاسپورت و ویزای فعال توریستی یا تحصیلی کانادا
    • هویت شناسایی تابعیت ایران
    • حضور در خاک کانادا

    اجازه کار در کانادا با ویزای مولتی

    یک سال تایمی طلایی برای ایرانیان است ، بدین منظور که به ایرانیان داخل خاک کانادا فرصت دریافت کارت ورک پرمیت باز بدون محدودیت سن، زبان، تحصیل و… می دهد بدین منظور که به اتباع ایرانی اجازه می دهد در هر شغلی و برای هر کارفرمای مورد نظری کار کنند و همچنین از پرداخت هزینه های دولتی معاف هستند.

    مزایا و معایب تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا

    تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا، می‌تواند برای برخی افراد یک راه حل مناسب باشد، اما با مزایا و معایبی همراه است. در ادامه به بررسی مزایا و معایب تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا می پردازیم :

    مزایا :

    • افزایش فرصت شغلی با تبدیل ویزای توریستی به کاری، مجاز به کار کردن در کانادا خواهید بود و این امکان را فراهم می شود تا فرصت های شغلی بیشتری کسب کنید.
    • تجربه کاری بین المللی کسب می کنید که میتواند برای کسب کار و موفقیت شغلی شما مفید باشد.
    • خدمات درمانی با هزینه ی مناسب و یا رایگان
    • سهولت در مسیر دریافت اقامت دائم کانادا
    • تحصیل فرزندان بصورت رایگان
    • امکان همراهی اعضای خانواده با متقاضی اصلی

    معایب:

    • در نظر داشته باشید اجازه کار به تنهایی منجر به اقامت نمیشود و باید امتیاز شما به حد نصاب در اکسپرس اینتری برسد و تضمینی در کسب اقامت و دریافت  pr نخواهد بود.
    • با گرفتن اجازه کار ممکن است موفق به دریافت  بعضی از خدمات که کارمندان دولتی دریافت میکنند مانند خدمات اجتماعی – حقوقی نشوید.

    به طور کلی تبدیل ویزای توریستی به کاری میتواند برای برخی افراد بسیار مفید و مناسب باشد.

    مشاوره تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا

    توصیه می شود قبل از تصمیم گیری مزایا و معایب را با دقت بررسی بفرمایید و با مشاوران یزدان گشت سفیران درارتباط باشید تا اطمینان حاصل کنید که این راه حل برای شما مناسب است یا خیر.

    تیم یزدان گشت میتواند شما را درگردآوری مدارک تبدیل ویزای توریستی به ویزای کار یا ورک پرمیت به درستی راهنمایی کنند و بالاترین شانس موفقیت را داشته باشید. برای کسب اطلاعت بیشتر میتوانید به دو طریق حضوری و غیر حضوری مشاوره دریافت کنید.

    دقت بفرمایید قبل از انتخاب یک شرکت جهت مشاوره مهاجرتی به کانادا بهتر است از صحت و عملکرد مجموعه اطمینان حاصل فرمایید.

    درکانادا همچنان همراه شما خواهیم بود، با داشتن خدمات ویژه از جمله : پرواز بین مرزی و داخلی کانادا، اقامت در هتل و یا اجاره خانه به همراه اینترنت پر سرعت، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و…

    فهرست مطالب