021-41454

کلیسای دیومو ارویتو

کلیسای دیومو ارویتو

کلیسای دیومو ارویتو

کلیسای دیومو ارویتو

ایتالیا کشور کلیساهای دیدنی است . این کشور که سالهای متوالی زیر سلطه ی پاپ ها و مذهبیون بوده است در خود کلیساهایی بسیار باشکوه و بی نظیر را دارد که امروزه یکی از مهمترین جاذبه های کشور ایتالیا به شمار میروند.

ایتالیا کشوری با تریخ پر فراز و نشیب است که سالها شاهد حکومت اقوام مختلف و امپراطوری های گوناگون بوده است که بزرگترین ان امپراطوری رم میباشد که از ان دوران اثار بسیار ارزشمندی به جا مانده است.

دیومو ارویتو یکی از کلیساهای بسیار دیدنی با معماری خاص است که در شهر روم وجود دارد.
دیومو ارویتو Duomo of Orvieto کلیسایی خاص و بی نظیر با معماری سک گوتیک ایتالیای میباشد که سالانه مورد بازدید تعداد زیادی گردشگر قرار میگیرد.این کلیسای با شکوه به دستور پاپ در قرن چهاردم ساخته شده است و معماران و هنرمندن زیادی در ساخت ان سهم دارند .جالب انکه این کلیسا هنرمندان چندین قرن را به کار گمارده زیرا ساخت این کلیسا سه قرن به درازا کشیده است.

در نمای این کلیسا هنر و شکوه در هم امیخته است و ضمن استفاده از سنگ های قیمتی و گران هنرمندان انها را به زیبایی به کار برده اند و شکوه کلیسا را چندین برابر ساخته اند.به جز نما در داخل کلیسا نیز بسیار با شکوه است .

تزیینات داخلی و نقاشی ها و تصاویر بسیار دیدنی هستند .تزیینات داخلی کلیسای دیومو ارویتو توسط هنرمند به نام لوکا سیگنورلی انجام شده است.

در سفرتان به ایتالیا و شهر رم که بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر ایتالیا نیز میباشد از کلیسای دیومو ارویتو دیدن کنید و شکوه و هنر ایتالیایی این کلیسا لذت ببرید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های پیکاپ ، اخذ ویزا و وقت سفارت راهنما و یاری رسان شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :