021-41454
    home-01

    جهت افزایش سرعت مشاوره می‌توانید فرم را دانلود، تکمیل و از طریق واتساپ ارسال نمایید.

    جهت اخذ ویزای توریستی کانادا، و گرفتن وقت سفارت کانادا در ابتدای کار، لازم به دریافت مشاوره اولیه و برآورد مدارک متقاضی و گردآوری مدارک می باشد. و در ادامه قراردادی بین شرکت خدمات مسافرتی یزدان گشت سفیران  و متقاضیان دریافت خدمات کانادا منعقد می‌گردد. لذا تیم یزدان گشت سفیران به عنوان کارگزار با بیش از یک دهه تجربه، و مفتخر به بالاترین شانس اخذ ویزا در کنار شما عزیزان خواهد بود.

    مدارک لازم برای سفارت کانادا
    • مدارک هویتی
    • مدارک مالی
    • مدارک شغلی
    • مدارک دعوت کننده
    • و دیگر مدارک چک لیست یزدان گشت
    7
    دفاتر VAC کانادا برای وقت سفارت
    • اطلاعات تماس سفارت کانادا در آنکارا
    • اطلاعات تماس سفارت کانادا در استانبول
    • آدرس سفارت کانادا در دبی
    • سفارت کانادا در ارمنستان
    12

    جهت تعیین وقت سفارت می توانید تمامی مدارک و فرم های مربوطه را به مشاوران و متخصصان ما ارائه دهید تا وقت سفارت شما را در زمان و کشور مورد نطر رزرو کنند. یزدان گشت سفیران یکی از مراکز تخصصی وقت سفارت کانادا با بیش ازیک دهه فعالیت گردشکری و تخصصی در زمینه ی دریافت و اخذ ویزا ، وقت سفارت ، خدمات پیکاپ و…می تواند در تسهیل مسیر توریستی تحصیلی اقامتی  شما را یاری کند.

     

    جهت تعیین وقت سفارت و کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران در ارتباط باشید :

    شماره تماس: 02141454

    واتساپ: 09387473577

    نیاز به مشاوره دارید؟

    همین الان با مشاورین یزدان گشت سفیران تماس بگیرید:

    021-41454 تماس تلفنی چت پشتیبانی

    وقت سفارت کانادا

    وقت سفارت کانادا کدام مرحله از اخذ ویزا کاناد است ؟ کانادا از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیاست و جهت سفر به کشور زیبای کانادا و کسب تجربه، سفر و بازدید از این کشور، ابتدا باید درخواست ویزا و یا اجازه ورود از سمت کنسولگری کانادا صادر شود. جهت اخذ ویزای توریستی کانادا، و گرفتن وقت سفارت کانادا در ابتدای کار، لازم به دریافت مشاوره اولیه و برآورد مدارک متقاضی و گردآوری مدارک می باشد. و در ادامه قراردادی بین شرکت خدمات مسافرتی یزدان گشت سفیران  و متقاضیان دریافت خدمات کانادا منعقد می‌گردد. لذا تیم یزدان گشت سفیران به عنوان کارگزار با بیش از یک دهه تجربه، و مفتخر به بالاترین شانس اخذ ویزا در کنار شما عزیزان خواهد بود.

    چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم

    لازمه ی ورود به هر کشور مقصدی، داشتن مجوز ورود و یا همان ویزا ضروری می باشد. کشور کانادا هم از این قائله مستثنی نیست و برای ارائه  ویزا به متقاضیانی که قصد ورود به این کشور را دارند قوانین خاصی وضع کرده است. نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا کمی متفاوت تر از کشورهای دیگر است، زیرا افراد به جای سفارت کانادا باید از کارگزاری امور کنسولی دولت کانادا تحت نام وک (VAC) درخواست وقت داشته باشند که گرفتن وقت سفارت کانادا به دو صورت حضوری و آنلاین امکان ‌پذیر است.

    تعیین وقت سفارت کانادا بصورت انلاین میباشد و پس از دریافت برگه بیومتریک تا سی روز زمان دارد متقاضی به یکی از دفاتر وک مراجعه نماید و انگشت نگاری شود. در سایت VFS GLOBAL   اکانت کاربری ساخته وتایم مناسب و ساعت دلخواه انتخاب می شود.

    وقت سفارت کانادا فوری

    به دلیل نبود سفارت  کشور کانادا در ایران ، برای اخذ ویزا باید به یکی از کشورهای همسایه (استانبول ، انکارا ، ایروان ، دبی و …) مراجعه کنید. در صورتیکه که متقاضی خدمات کانادا و تعیین وقت را در تایم محدودی بخواهد درنظر داشته باشد، خدمات  تیم  یزدان گشت همکاری لازم را با شما خواهد داشت اما  پاسخ نهایی کاملا به نظر افیسر بستگی دارد و زمان پاسخ دهی مشخص نیست. زمان وقت وک در برخی از شهرها خلوت تر است و سریعتر میتوان وقت وک یا انگشت نگاری را دریافت کرد.

    زمان تقریبی وقت سفارت کانادا

    معمولا زمان وقت سفارت کانادا بنا به مدارک ارائه شده و پرونده ها  متفاوت می باشد. پس از مشاوره و گرداوری مدارک و سابمیت نهایی پرونده و دریافت برگه ثبت نام و همچنین بیومتریک  از سفارت کانادا، حدود سه تا نود روز در شرایط عادی پاسخ منفی یا مثبت متقاضی اعلام می شود.

    مراحل تعیین وقت سفارت کانادا

    قبل از هر چیز تصمیم بگیرید و مسمم باشید و سپس با مشاوران  یزدان گشت به دو صورت حضوری و غیر حضوری ارتباط بگیرید  تا شما را درگرداوری درست مدارک راهنمایی کنند.

    • گرداوری و تحویل مدارک متقاضی به کارشناس یزدان گشت سفیران
    • ترجمه مدارک به انگلیسی ممهور به مهررسمی دارالترجمه چیدمان پرونده و تصمیم گیری در مورد پرونده جهت بالا بردن شانس ویزا با توجه به مدارک ارائه داده شد متقاضی
    • سابمیت پرونده
    • واریزی سفارت – انگشت نگاری
    • دریافت تاییدیه ثبت نام و برگه بیومتریک متقاضی – تعیین محل انگشت نگاری
    • رزرو تور ترکیه
    • تعیین وقت وک

    با مشاورین یزدان گشت سفیران تماس بگیرید :

    021-41454 چت پشتیبانی

    گرفتن وقت سفارت کانادا حضوری

    در صورت اقدام برای گرفتن وقت به صورت حضوری، می بایست مدارک و فرم های مربوطه را به یکی از کارگذاری های کانادا در کشورهای همسایه ارائه دهید و در روز و تاریخ تعیین شده، برای انگشت نگاری به مراکز وک مراجعه فرمایید. که این روش به هیچ عنوان توصیه نمیشود.

    وقت سفارت کانادا انلاین

    برای دریافت وقت سفارت کانادا به صورت انلاین، فرد با مراجعه به پایگاه اینترنتی سفارت کانادا و پس از ساخت حساب کاربری برای خود، میتواند مدارک لازم را بارگذاری نماید. که این مدارک شامل موارد زیر میباشد :

    • مدارک هویتی
    • مدارک شغلی
    • مدارک ملکی
    • تمکن و گردش حساب
    • عکس پرسنلی
    • و…

    بعد از بارگزاری مدارک مورد نیاز، فرد باید فرم های مربوطه را تکمیل و سابمیت کند؛ سپس هزینه صدور ویزا و انگشت نگاری را به صورت آنلاین بپردازد. لازم به ذکر است تا یک ماه بعد از سابمیت پرونده، شخص وقت دارد که به صورت حضوری به کارگزاری وک مورد نظر خود در شهرهای آنکارا، استانبول یا ابوظبی مراجعه کرده و مراحل انگشت نگاری را انجام دهد. سپس یک کد پیگیری به فرد تعلق می گیرد که می تواند مابقی مراحل کار را از طریق کد دریافت شده پیگیری کند. در نهایت فرد می تواند به کشور برگردد، زیرا نتیجه تایید یا رد درخواست از طریق ایمیل به وی اطلاع داده خواهد شد.

    مدارک لازم برای سفارت کانادا

    • مدارک هویتی
    • مدارک مالی
    • مدارک شغلی ( برای مشاغل مختلف مدارک قابل ارائه متفاوت می باشد.)
    • مدارک دعوت کننده ( در صورت نداشتن دعوت کننده دیتیل سفر یزدان گشت سفیران ارائه می شود.)
    • و تمامی مدارک قابل ارائه که در چک لیست یزدان گشت سفیران ذکر شده است.

    ترجمه مدارک سفارت کانادا

    کلیه مدارک متقاضیان ویزای کانادا باید به زبان انگلیسی ترجمه شود، که می توانند به صورت ترجمه شده مدارکشان را ارائه دهند و یا از خدمات دارالترجمه یزدان گشت سفیران بهره ببرند. مدارک ترجمه شده  دارای اعتبار 6 ماهه می باشند و در حال حاضر برای سفارت کانادا مهر دارالترجه کفایت می کند. توجه داشته باشید که اگر بیشتر از 6 ماه از مدت ترجمه ی مدارک گذشته باشد، ترجمه ها قابل استفاده نمی باشند و مجدد باید مراحل ترجمه طی شود. زمانی که مدارک به مرحله ترجمه رسمی برسند چون مدت زمان مشخصی دارای اعتبار می باشند توصیه می شود با مشاوران ما در ارتباط باشید.

    نحوه گرفتن وقت انگشت نگاری کانادا

    پس از طی کردن مراحل ذکر شده، ثبت نام و دریافت جواب از سفارت کانادا، یکی از مراحل ضروری برای متقاضیان گرفتن وقت انگشت نگاری سفارت کانادا یا بیومتریک کانادا می باشد که لازم است  طی مدت 30 روز پس از دریافت تاییدیه از سمت سفارت ، به یکی از دفاتر وک تحت نظر سفارت کانادا مراجعه کنند تا مراحل انگشت نگاری خود را انجام دهند.

    توجه داشته باشید در صورت عدم مراجعه طی مدت زمان اعلام شده، پرونده متقاضی کنسل و مردود اعلام می شود. در صورتی که طی 10 سال اخیر اطلاعات بیومتریک شما ثبت شده باشد و دوباره قصد اقدام داشته باشید و یا برای ویزای توریستی، ویزای کار، تحصیل و… بیومتریک انجام داده باشید، احتیاجی به انجام مجدد بیومتریک نخواهید داشت.

    چه افرادی برای کانادا نیاز به انگشت نگاری ندارند ؟

    بر اساس آخرین اعلام سفارت کانادا، افرادی که شرایط زیر را داشته باشند، احتیاجی به ثبت درخواست بیومتریک در دفاتر وک تحت نظارت سفارت کانادا ندارند :

    • افراد زیر 14 سال و افراد بالای 80 سال
    • افرادی که مقیم کانادا هستند.
    • کسانی که پاسپورت کانادایی دارند.
    • دیپلمات ها و کسانی که عضو سازمان ملل متحد و ادارات دولتی هستند.
    • کسانی که ویزای مهاجرتی دارند.
    • افرادی که در خاک کانادا حضور دارند و متقاضی درخواست ویزا می باشند.

    هزینه وقت سفارت کانادا

    پرداخت هزینه ها برای ویزاهای مختلف کانادا متفاوت است ، برای مثال هزینه وقت سفارت متقاضیان تحصیلی با متقاضیان توریستی کانادا متفاوت می باشد و هر یک از ویزاها هزینه وقت سفارت و انگشت نگاری مربوط به خود را دارند.

    آدرس دفاتر VAC کانادا برای وقت سفارت

    قبل از اینکه به بررسی آدرس سایت سفارت کانادا بپردازیم باید ذکر شود که در حال حاضر این کشور سفارت خانه ای در ایران ندارد و ایرانیان برای انجام کارهای انگشت نگاری و سایر کارهای قانونی مربوط به ویزای کانادا باید به آدرس سفارت این کشور در ترکیه (استانبول – انکارا)، امارات (دبی – ابوظبی)، ارمنستان (ایروان) مراجعه کنند.
    بدلیل این که رزرو نوبت برای ایرانیان  به صورت انلاین انجام می شود و برای انجام انگشت نگاری و مصاحبه باید به صورت حضوری به دفاتر VAC تحت نظارت سفارت مراجعه کنند، بهتر است نزدیک ترین کشور را برای انگشت نگاری انتخاب کنند.
    در صورتی که متقاضی ویزای کانادا هستید و برای گرفتن وقت انگشت نگاری این کشور با توجه به ازدحام و حجم بالای درخواست کننده مواجه هستید، می توانید با مشاوران یزدان گشت سفیران جهت دریافت راحت و آسان وقت انگشت نگاری در شهرهای مختلف کشورهای همسایه در ارتباط باشید.

    آدرس سایت سفارت کانادا

    بدلیل قطع شدن روابط دیپلماتیک ایران و کانادا و انتقال یافتن سفارت این کشور به دفتری در آنکارا، ایرانیانی که تمایل به دریافت ویزای کانادا دارند، باید برای گرفتن وقت VAC به ترکیه مراجعه کنند.

    برای دریافت اطلاعات تماس سفارت کانادا در ترکیه میتوانید از اطلاعات زیر استفاده کنید :

    اطلاعات تماس سفارت کانادا در آنکارا :

    آدرس :

    Embassy of Canada Visa Section, Cinnah Caddesi. no: 58, 06690 Cankaya/Ankara, Türkiye

    تلفن سفارت کانادا در آنکارا :

    Tel: +90 (312) 409 27 00

    فکس سفارت کانادا در انکارا :

    Fax: +90 (312) 409 27 12

    اطلاعات تماس سفارت کانادا در استانبول :

    آدرس :

    209 Buyukdere Caddesi
    Tekfen Tower – 16th Floor
    Levent 4, Istanbul
    34394 Turkey

    شماره تلفن کنسولگری کانادا در استانبول :

    Tel : 00902123859700

    شماره فکس کنسولگری کانادا در استانبول :

    Fax : 00902123571000

    آدرس سفارت کانادا در دبی :

    روابط تجاری و سرمایه گذاری امارات متحده عربی و کانادا بسیار خوب است به همین دلیل دبی مقر مهم سفارت کانادا در خاورمیانه است و متقاضیان زیادی سالانه از این کنسول گری در خواست خود را صادر می کنند.
    البته لازم به ذکر است که متقاضیان محترم باید در نظر داشته باشند که سفارت کانادا در دبی تا حدودی به سخت گیری در صدور ویزای کانادا معروف است. البته اگر زیر نظر متخصص حرفه ای نظیر متخصصان ما برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنید هیچ گونه جای نگرانی و اضطرابی نخواهد بود.

    آدرس :

    19th Floor, Jumeirah Emirates Towers, Sheikh Zayed Road, Dubai, United Arab Emirates

    شماره تلفن کنسولگری کانادا در دبی :

    Tel : +971(4)8444-404

    فکس سفارت کانادا در دبی :

    Fax : +971(7)8444-404

    سفارت کانادا در ارمنستان :

    یکی از کشورهای دیگر قابل مراجعه برای اخذ ویزای کانادا کشور ارمنستان است. کنسول گری کشور کانادا در شهر ایروان قرار دارد که متقاضیان همچون مراحل کشورهای دیگر باید تمامی مدارک و فرم های مربوطه را به کنسول گری ارائه دهند تا مراحل اداری طی شود.

    آدرس :

    Vazgen Sargsyan – Yerevan – Armenia 10

    شماره تلفن کنسولگری کانادا در ارمنستان :

    0037430583786

    تعیین وقت سفارت کانادا توسط یزدان گشت سفیران

    جهت تعیین وقت سفارت می توانید تمامی مدارک و فرم های مربوطه را به مشاوران و متخصصان ما ارائه دهید تا وقت سفارت شما را در زمان و کشور مورد نطر رزرو کنند. یزدان گشت سفیران یکی از مراکز تخصصی وقت سفارت کانادا با بیش ازیک دهه فعالیت گردشکری و تخصصی در زمینه ی دریافت و اخذ ویزا ، وقت سفارت ، خدمات پیکاپ و…می تواند در تسهیل مسیر توریستی تحصیلی اقامتی  شما را یاری کند.

    از خدمات دیگر یزدان گشت سفیران می توان به گرفتن وقت سفارت انگلیس. امریکا شینگن و همچنینی تعیین وقت  بیومتریک ( انگشت نگاری) ، رزرواسیون پرواز و هتل و همچنین صدور بیمه نامه اشاره کرد.

    جهت تعیین وقت سفارت و کسب اطلاعات بیشتر با یزدان گشت سفیران در ارتباط باشید :

    شماره تماس: 02141454
    واتساپ: 09387473577

    فهرست مطالب