021-41454

اپلیکیشن های ضروری در سفر به انگلیس

اپلیکیشن های ضروری در سفر به انگلیس

اپلیکیشن های ضروری در سفر به انگلیس »

Citymapper

حتما بسیاری از شما گوگل مپ را روی گوشی‌های هوشمند خود دارید، اما Citymapper به شما کمک می­‌کند تا سیستم حمل و نقل عمومی گسترده لندن را بهتر بشناسید.

وقتی مقصد خود را در این اپلیکیشن وارد کنید، زمان تقریبی رسیدن شما را به مقصد با پای پیاده، با دوچرخه، تاکسی یا با استفاده از سرویس نقلیه‌ی عمومی نشان می ­‌دهد.

این اپلیکیشن مسیرهای مختلف را که می­‌توان بوسیله­‌ی مترو، قطارهای رو زمینی یا اتوبوس طی کرد، نشان می‌­دهد.

نکته از همه مهم­‌تر مسیری را که احتمال بارندگی در آن کمتر است نیز پیشنهاد می‌ ­دهد.

این اپلیکیشن آخرین اختلالات بوجود آمده در مسیرها را نیز رصد می­‌کند و با توجه به آن­ها مسیر پیشنهادی را تغییر می­‌دهد.

حتی اگر از اتوبوس شهری لندن استفاده کنید این اپلیکیشن به شما امکان می‌­دهد تا از آن بخواهید وقتی به ایستگاه مقصدتان نزدیک می شود به شما نشان دهد.

Santander Cycles

این اپلیکیشن که در میان شهروندان انگلیس به Boris Bikes مشهور است، (بر اساس اسم شهردار لندن، بوریس جانسون، نامگذاری شده است)  نزدیکترین ایستگاه دوچرخه را برای کرایه نشان می­‌دهد.

همچنین  وقتی گردش شما به اتمام رسید نزدیک‌­ترین ایستگاه دوچرخه دارای جای خالی را به شما نشان می­‌دهد.

متاسفانه این اپلیکیشن قابلیت رزرو دوچرخه را ندارد، اما می­‌توانید این کار را با پرداخت ‌۲ پوند در ایستگاه­‌ها انجام دهید.

National Trust

اگر می­‌خواهید یک روز را خارج لندن انگلیس به گشت و گذار بگذرانید و دوست دارید ساعاتی را در خانه‌هایی با معماری تودوری شرق لندن سر کنید، اپلیکیشن National Trust به شما کمک خواهد کرد بهترین اماکن را بیابید.

National Trust شامل اماکن تاریخی، مناطق طبیعی زیبای انگلیس، ولز و ایرلند شمالی است. این اپلیکیشن حاوی ۴۰۰ منطقه­‌ی دیدنی و اماکن اقامتی همراه با تقویم به روز شده­‌ی رویدادها است.

YPlan

اپلیکیشن YPlan راحت‌­ترین راه برای داشتن نمای دید-پرنده در لندن است.

اگر به دنبال نمایش های کمدی، باشگاه­‌های تفریحی، موزیک‌های مناطق غربی یا موزه­‌هایی که شبانه روزی هستند و تخفیف هایی برای بازدید در شب در نظر گرفته اند هستید، Yplan اطلاعات دقیق مربوط به همه مکان‌های شهر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شما می­‌توانید حتی از حراجی‌ها نیز مطلع شوید یا روی نقشه آن­ها را ببینید.

هم­چنین این اپلیکیشن پیشنهادهای تخفیف‌­های روزانه نیز دارد که می­‌توانید بلیط­‌هایی با قیمت ارزان نیز در آن در انگلیس تهیه کنید.

این اپلیکیشن مشابه تخفیفان و نت برگ در ایران است.

Uber , Hailo

از دیگر اپلیکیشن های ضروری در سفر به انگلیس می باشد. Uber در لندن انگلیس حدود ۱۵۰۰۰ راننده دارد.

این اپلیکیشن اختلافات بسیاری را در صنعت تاکسیرانی در لندن بوجود آورده است چرا که جایگزینی ارزان­‌تر برای تاکسی­‌های سیاه رنگ سنتی لندن ایجاد کرده است.

اگر از Uber  استفاده نمی‌­کنید یا به تاکسی‌­های مشکی رنگ سنتی علاقه دارید، می‌توانید از اپلیکیشن Hailo برای رزرو آن­ها استفاده کنید.

ماکسی هم اپلیکیشنی هست که امکان این را می دهد که از انواع تاکسی ها بتوانید استفاده کنید.

Toptable

اپلیکیشن بریتانیایی Toptable که توسط OpenTable خریداری شده، کاری مانند مشابه نمونه آمریکایی خود انجام می­‌دهد.

شما می­‌توانید توسط سیستم رزرو آنلاین این اپلیکیشن یک میز در یکی از صدها رستوران موجود در لندن رزرو کنید.(این اپلیکیشن ۴۳۰۰ رستوران قابل رزرو در کل بریتانیا دارد)

هم چنین می­‌توانید از روی لیست یا نقشه یک رستوران را انتخاب و تمامی میزهای قابل رزرو آن را مشاهده کنید.

نتایج می­‌توانند بر اساس قیمت، نمره­‌های کاربران یا فاصله در انگلیس مشخص شوند.

اپلیکیشن­‌های موجود دیگر برای یافتن رستوران در لندن Yelp و Urbanspoon هستند.

هم­چنین می­‌توانید از اپلیکیشن پولی و جدید Where to Eat in London 2015 نیز در انگلیس استفاده کنید که تاکنون ۱۰۰ رستوران معروف لندن از اقتصادی تا گران­‌قیمت را رده‌­بندی و امتیازدهی کرده است.

مطالب مرتبط

هتل رویال کرون پوکت هتلی 3 ستاره و زیبا واقع درi شهر پوکت تایلند می باشد که دارای فاصله 47 کیلومتری ای تا فرودگاه بین المللی دارد و همچنین دارای فاصله 17 کیلومتری ای تا مرکز شهر پوکت می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور پوکت تایلند می باشد

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :