021-41454

موزه دیدنی واتیکان درایتالیا

موزه دیدنی واتیکان درایتالیا

موزه دیدنی واتیکان درایتالیا

موزه دیدنی واتیکان درایتالیا

 

گردشگران صاحب ذوق وطالب معرفت، بازدید ازاین موزه رادراولویت قراردهید ومطمئن باشید که دردفترخاطراتتان بارها مرور خواهید کرد.

درسراسرجهان درهرکشوری موزه ای هست که آثار فرهنگی وتاریخی آن کشور به نمایش گذاشته می شود.ایتالیانیز درکنار مکانهای دیدنی خود موزه واتیکان رادارد که یکی از استثنایی ترین بخش محلهای دیدنی آن است.

این موزه که آثار هنری و تاریخی بی ‌نظیری را درارتباط با مسیحیت و مذهب کاتولیک است به نمایش می گذارد،موزه دارای مجموعه مختلفی از پرده‌ های منقوش و قالیچه ‌نماهایی از قرن پانزدهم و هفدهم و همچنین مجموعه‌ای از نقشه‌ ها و نقاشی‌ های مختلف ایتالیا است.

در داخل موزه واتیکان بیش از هرجای دیگری در جهان آثار برهنه وجود دارد.این موزه در سال ۱۵۰۶ میلادی توسط پاپ ژولیوس دوم بنا نهاده شد.

موزه‌ واتیکان ساختمانی در داخل کشور واتیکان است که دربرگیرنده چند مجموعه موزه‌ است و از بخش‌های گوناگونی تشکیل شده و شامل آثاری از تمدن‌های مختلف است.

بخش اصلی آن از هنر عمومی و تندیس‌ها و پیکره‌های بسیاری تشکیل شده و آثار هنری بسیاری از کلیسای کاتولیک رم را درمعرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

بخش تاریخی موزه واتیکان نیز در سال ۱۹۷۳ پایه‌گذاری شد که دربرگیرنده مجموعه‌ای از پرتره‌ های پاپی و اشیاء سپاه نظامی پاپی و هم چنین اشیایی برای مراسم و تشریفات خاص است که دیگر استفاده نمی‌ شود. موزه اتومبیل و کالسکه نیز قسمتی از موزه تاریخی واتیکان است.

جالب این جاست که اگر تمایل به دیدن آثارتمدن پارسی رادارید خارج ازلطف نیست که ازاین موزه دیدن کنید زیرادرموزه واتیکان نیز آثاری از تمدن پارسی وجود دارد.

ضمنادر این موزه سه کره جهانی وجود دارد که در هر سه کره نقشه ایران با نام پارس و معادل لاتین خلیج فارس( سینوس پرسی) وجود دارد. یک نقشه هم روی چرم به سبک نقشه‌های باستانی بطلمیوسی وجود دارد که در آن نیز معادل خلیج فارس (سینوس پرسی) وجود دارد.

وباز هم کار هنرمند لئوناردو داوینچی که نام ایران را با نام دریک نقشه چرم امپراتوری پارس ترسیم کرده است ودیدن این شاهکارزیبارافراموش نکنید.
با ما باشید و لحظات به یاد ماندنی رادراین موزه رقم بزنیم…

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :