021-41454

قبرستان ترسناک کاپوچین ایتالیا

قبرستان ترسناک کاپوچین ایتالیا

قبرستان ترسناک کاپوچین ایتالیا

قبرستان ترسناک کاپوچین ایتالیا

دخمه کاپوچین

مردگان در دخمه‌های کاپوچین در سیسیل ایتالیا به شکل ترسناکی نگهداری می‌شوند، آنها مومیایی شده و با لباس‌های معمول خود در کنار یکدیگر به دیوار تکیه داده شده یا بر روی صندلی و تابوت نگهداری می‌شوند.

امروزه حدود هشت هزار نفر، از ثروتمندان و اشراف زادگان سیسیل گرفته تا راهب‌ها در این دخمه که از قرن 16 میلادی مورد استفاده قرار گرفته است وجود دارند. البته روش مومیایی کردن اجساد نیز در این سالها فرق کرده است،

مثلا روزالینا لومباردوی دو ساله که در سال 1920 بر اثر بیماری از دنیا رفته است به گونه‌ای مومیایی شده که حتی صورت او نیز سالم مانده است.

یکی از ترسناک ترین و در عین حال عجیب و غریب ترین مکان های دنیا، کلیسای کاپوچین در جنوب ایتالیاست که هر ساله تعداد زیادی توریست را از سراسر دنیا برای بازدید از این دخمه مخوف، به پالرمو می کشاند.

داستان این کلیسا و چگونگی ایجاد این مکان به اوایل قرن 16 باز می گردد که یک روحانی کاتولیک می میرد و جسدش برای مدت طولانی در سردابه های این کلیسا به فراموشی سپرده می شود، ولی پس از یافتن مجدد، متوجه مومیایی شدن جسد بصورت طبیعی در اثر آب و هوای مخصوص این سردابه ها می شوند.

پس از آن، کلیسا تصمیم می گیرد که جسد این روحانی عالی مقام برای عبادت مردم در ملاء عام قرار گیرد ولی کم کم درخواست محلی ها و سپس سایر شهرهای ایتالیا برای مومیایی کردن خویشاوندان شان با این روش طبیعی و در معرض دید گذاشتنشان، زیاد می شود، چون از این طریق می توانستند با مرده تماس داشته باشند. بعد از آن به سرعت صدها جسد به این منظور آورده می شود که نتیجه ای چنین هراسناک و منحصر به فرد را به وجود می آورد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

[su_button url=”/تور-ایتالیا/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور ایتالیا[/su_button]

[su_button url=”/ویزای-شینگن/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]اخذ ویزا شینگن[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :