021-41454

قوانین شرعی دبی

قوانین شرعی دبی

قوانین شرعی دبی

قوانین شرعی دبی

دبی شهری مسلمان نشین میباشد که در کنار احترام به تمامی ادیان و اعتقادات ارزش و احترام خاصی برای اسلام و قوانین شرعی در دبی قایل است . این شهر زیبا و توریستی دارای هشتاد درصد مهاجر در خود میباشد .مهاجرانی از بسیاری از کشورهای همسایه ی دبی ماند ایران و یا کشور های دورتر ماند چین و هند.این شهر با توجه به تنوع ادیان افراد مهاجرش به خوبی احترام به ادیان دیگر را به معرض نمایش گذاشته است.برای هندوها معبد و برای مسیحیان کلیسا در کنار مساجد زیبای دبی بنا شده است.

دبی این شهر زیبا و توریستی علاوه بر داشتن قوانین مدنی متفاوت، قوانین شرعی نیز دارد که بسیار مورد توجه میباشد و حتما باید تسط اهالی و مسافران این شهر رعایت شوند.در دبی این شهر مسلمان نشین بی شک اسلام جزو اصلی و مهمی از زندگی مردم دبی میباشد که در طرز زندگی و امرار معاش و تمامی تارو پود این مردم ریشه دوانده است.در تمامی شهر دبی حتی در قسمت های غربی این شهر که بیشتر توریستی هستند نیز اسلام نقش اول و بسیار مهمی را دارد. مردم شهر دبی در روز 5 بار به اقامه ی نماز و دعا میپردازند و در ماه مبارک رمضان در سرتاسر شهر مراسم افطار بر پا است.در طرحی جالب شهر دبی یخچال های را در پارک های این شهر نصب کرد تا در ماه رمضان روزه داران بعد از زمان افطار بتوانند روزه ی خود را باز کنند.این شهر اگر چه توریستی می باشد اما رعایت قوانین شرعی در دبی برای همه الزامی است و توریست ها از هر کجای امده باشند مستلزم احترام و رعایت قوانین شرعی میباشند.

قوانین شرعی در دبی در تمامی دبی برقرار است .چه در سواحل چه در مراکز خرید و هتل های این شهر.بنا براین قبل از سفر در کنار اگاهی سطحی از قوانین مدنی از قوانین شرعی این شهر نیز اطلاع حاصل کنید.

تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :