021-41454

پارک جنگلی آلگونکین کانادا

پارک جنگلی آلگونکین کانادا

پارک جنگلی آلگونکین کانادا

پارک آلگونکین کانادا یکی از زیبا ترین پارک های کاننادا محسوب می شود که طبیعت بکر و بی نظیر آن در هر فصلی توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند.

ساین پارک به قدری زیبا است که مردم ایالت ها و شهر های مختلف کانادا دوست دارند تا در پاییز در این پارک حتما  قدم بزنند و از مناظر رمانتیک و زیبای آن لذت ببرند.

پاییز فصل تماشایی برای بازدید از پارک آلگونکین در کانادا است. در این زمان کل پارک با رنگ های زرد و قرمز پاییزی باشکوه در میان آسمان آبی و سبز و آب‌های درخشان می‌درخشد و کنتراست شگفت انگیزی ایجاد می‌کند. تماشایی رنگ‌های پاییزی به تنهایی ارزش سفر به پارک آلگونکین را دارند.

اگر قصد دارید به پارک آلگونکین کانادا سر بزنید باید بدانید که بهترین زمان برای سر زدن به این پارک اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر است.

در این پارک هم چنین امکان قایق سواری به شما داده شده است قایق ها انواع مختلفی از لحاظ سرعتی دارند و شما می توانید با قایق سواری از مناظر بکر پارک لذت ببرید.

 

پارک جنگلی آلگونکین کانادا

این پارک قدیمی‌ترین و بزرگترین پارک ایالتی است و گردشگران از آن لذت می برند.

اریخچه تشکیل و تاسیس این پارک به  سال ۱۸۹۳ بر می گردد کهبا هدف تولید چوب و حفظ منابع چوب تشکیل شد.

بزرگراه این پارک برای ورود گردشگران در سال ۱۹۳۳ تکمیل شد.

این پارک حدود ۸۰۰۰ کیلومترمربع وسعت دارد و محل زندگی جمعیت بزرگی از حیات وحش، از جمله گوزن ها، گرگ‌ها و خرس‌های سیاه است.

این پارک پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد پستانداران کوچک مثل روباه، خزندگان، سنجاب‌ها و راکون‌ها نیز به وفور در این پارک دیده می‌شوند. این حیوانات در شرایطی که بسیار به محل زندگی آن ها نزدیک است نگه داری می شوند.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :