021-41454

اطلاعات کامل شهر پوکت تایلند

شهر پوکت تایلند

شهر پوکت تایلند

تاریخچه شهر پوکت

به گزارش جغرافی دانان یونانی ، جزیره ای زیبا که امروزه آن را به عنوان شهر پوکت میشناسیم از قدمت چند هزار ساله برخوردار است چرا که این شهر سالها پیش از میلاد مسیح کشف شده است . این موضوع را میتوان با زیبایی های این جزیره متناسب دانست چرا که گردشگران دنیا در طول تاریخ ، جزیره پوکت را مقصد سفرهای خود قرار دادند و به همین دلیل از اوایل دهه 80 گردشگران موجب ورود سرمایه به این شهر شدند. از همین جزیره پوکت به عنوان یکی از اولین مناطق گردشگری کشور تایلند معرفی شد.

 

شرایط آب و هوایی شهر پوکت

شهر پوکت عمدتاً شامل مناطق کوهستانی بوده و به دلیل این موقعیت جغرافیایی آب و هوای گرم و مرطوب با بادهای موسمی در این جزیره برقرار است. با توجه به شرایط جوی حاکم بر این جزیره، تقریباً در نیمی از ماه های سال (می تا اکتبر) شاهد بارندگی در این جزیره هستیم و در بقیه سال هوای خشک با کاهش دما حاکم است که این کاهش ، دمای هوای جزیره پوکت را به 20 تا 30 درجه سانتیگراد میرساند که البته باز هم هوای مطلوبی را رقم میزند که میتواند مورد توجه مردم مناطق سردسیری باشد.

 

موقعیت جغرافیایی شهر پوکت

شهر پوکت یا به عبارتی دیگر جزیره پوکت، بزرگترین جزیره در کشور تایلند است که جزایر متعدد کوچک و بزرگ دیگر در اطراف آن قرار دارد که این موضوع هم بر زیبایی طبیعی این جزیره می افزاید. شهر پوکت در آب های اقیانوس هند واقع شده است که فاصله ی این جزیره تا پایتخت تایلند یعنی شهر بانکوک 867 کیلومتر بوده و تقریبا فاصله زیادی از پرجمعیت ترین شهر تایلند دارد.

(همچنین میتوانید اطلاعات مربوط به تور بانکوک را از لینک تور بانکوک مشاهده فرمایید.)

 

منابع صنعتی و شغلی شهر پوکت

همانطور که د بخش تاریخچه هم به آن اشاره کردیم از اوایل دهه 80 با توجه تعداد زیادی از گردشگران جهان به این جزیره ، اقتصاد این شهر به سمت توریستی شد قدم نهاد بطوری که اهالی سواحل غربی این شهر مهمترین درآمدشان از بخش اموری مربوط به گردشگری کسب میشود. اما در مجموع با توجه به جزیره ای بودن این شهر صنایعی چون صید میگو و ماهی ، کشاورزی ، و همچنین صنایع لوکسی مانند صید مروارید در این شهر رونق دارد.

 

قدرت گردشگری شهر پوکت

شهر پوکت همانطور که اشاره کردیم بزرگترین جزیره ی تایلند است و لذا توجه گردشگران به این شهر نه بخاطر زیبایی های شهری این منطقه بلکه بخاطر زیبایی طبیعی یک جزیره بوده است ؛ این توجه به اندازه ای بوده که جزیره ی پوکت را به یک قطب گردشگری مهم در کشور تایلند تبدیل کرده است. از جاذبه های گردشگری جزیره پوکت میتوان به اقامت در هتل های ساحلی با چشم انداز بسیار زیبای این جزیره خوش آب و هوا اشاره کرد ؛ همچنین مراکز خرید و رستورانها هستند که با وجود طبیعت زیبای پوکت لذت دو چندانی را برای شما مهیا خواهد کرد. همچنین از شنا در ساحل پاتونگ هم نباید به سادگی گذشت چرا که شاید فرصت تجربه لذت آن را در هیچ جای جهان نداشته باشید.

حال که از زیبایی های شهر پوکت برای شما کاربران محترم گفتیم جای یک نکته خالی ماند که برای سفر به این جزیره زیبا به کدام مرکز یا آژانس مسافرتی میتوان اعتماد کرد که هم کیفیت تور در حد بسیار بالایی باشد و هم اطمینان از امنیت ، سلامت و راهنمایی شما در طول سفر تضمین شده باشد. اگر مسافر شهر پوکت هستید پیشنهاد میکنیم به لینک پایین صفحه بروید تا راجع به تور پوکت بیشتر بدانید.

(همچنین میتوانید اطلاعات مربوط به تور پاتایا را از لینک تور پاتایا مشاهده فرمایید.)

 

 

خدمات یزدان گشت سفیران – تور پوکت – تایلند

آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران جزء اندک آژانس هایی است که با مجوز رسمی از سازمان گردشگری خدمات خود را در زمینه تورهای مسافرتی ارائه میدهد و در همین راستا بمنظور ارائه خدمات مرتبط از قبیل پیکاپ ویزا (برای تورهای های خارجی) ، امر پیکاپ ویزا را با داشتن مجوز رسمی از اداره گذر نامه و کاملاً قانونی انجام میدهد تا جای هیچگونه نگرانی برای مسافرین محترم نباشد.

آژانس با داشتن کادری مجرب اععم از قویترین کارگزاران در کشورهای مختلف و همینطور لیدرهای متخصص برای همراهی و راهنمایی شما در طول سفر (در صورت تمایل شما) سفر خوب و خوشی را برای شما آرزو میکند.

 

اطلاعات و هزینه های تور پوکت

مطالب مرتبط

در این مطلب به چند موزد از محدودیت های قانونی در کشورهای اروپایی می پردازیم؛ با یزدان گشت سفیران همراه باشید تا در این مورد کمی بحث کنیم و چند مورد از این محدودیت های قانونی را بررسی کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :