021-41454

اقامت کانادا بعد از تحصیل

اقامت کانادا بعد از تحصیل

اقامت کانادا بعد از تحصیل

دانشجویانی که در کانادا تحصیل می کنند تا زمانی که محصل شناخته می شوند برای زندگی در کانادا مکلی نخواهند داشت اما بعد از ان یا باید توجیهی منطقی برای اقامت در کانادا داشته باشند مثلا کار پیدا کنند و یا این که به کشور مبدا باز گردند.

چنانچه پس از فراغت از تحصیل قصد ماندن در کانادا دارید، باید تحت برنامه مجوز کار پس از فارغ التحصیلی یا PGWPP برای دریافت مجوز کار اقدامات لازم را به عمل اوریداین مجوز به شما اجازه می‌دهد در کانادا مانده و به صورت قانونی کار کنید.
اگر میخواهید پس از پایان تحصیلات مجوز اقامت دائم بگیرید و در کانادا بمانید چندین برنامه توسط دولت کانادا عرضه شده اند که هریک شرایط خاص خود را دارند و از طریق سیستم اکسپرس انتری (Express Entry) بعد از این که پروفایل شمارا ارزیابی کردند  مشخص می‌شود که شما واجد شرایط این برنامه ها هستید یا خیرممکن است شرایط لازم برای دریافت اقامت دائم کانادا تحت یکی از برنامه های مهاجرتی سیستم اکسپرس انتری را داشته باشید.
اولین قدم جهت مهاجرت به صورت دائمی  تکمیل یک پروفایل اکسپرس انتری استبه خاطر داشته باشید  این کار ضمانتی بر دریافت دعوتنامه به منظور اپلای کردن برای اقامت دائم کانادا نیست.دریافت دعوت نامه بستگی به امتیاز شما و رتبه تان در اکسپرس انتری دارد که توسط سیستم رتبه بندی جامع (CRS) تعیین می شود.
اطلاعات پروفایل شما را  را بر اساس مهارت ها، تجربه کاری، مهارت زبان، تحصیلات و سایر فاکتورها ارزیابی می کند. هم چنین دانستن گردش مالی حساب شما لازم است متقاضیانی که بالاترین امتیاز را در سیستم اکسپرس انتری به دست می‌آورند، جهت اپلای کردن برای اقامت دائم کانادا دعوت می‌شوند.
یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :