021-41454
    پیکاپ ویزا کانادا
    پیکاپ ویزا کانادا
    پخش ویدیو

    جهت افزایش سرعت مشاوره می‌توانید فرم را دانلود، تکمیل و از طریق واتساپ ارسال نمایید.

    یزدان گشت سفیران یکی از اولین مجموعه های دارای مجوز رسمی از اداره گذرنامه، سه شنبه و پنجشنبه ی هر هفته به صورت مستقیم جهت پیکاپ ویزای متقاضیان مجموعه پرواز خواهد داشت و بعد از انجام کلیه ی امور مربوط به سفارت، پاسپورت را باز گردانده و به مسافر تحویل خواهد داد.

    جهت اطلاع از قیمت پیکاپ پاسپورت کانادا روی شماره تلفن زیر کلیک کنید و با ما تماس بگیرید :

    مدارک لازم ویزای غیرمهاجرتی
    • اصل پاسپورت امضا شده
    • نامه تاییدیه سفارت کانادا
    10
    مدارک لازم ویزای مهاجرتی
    • اصل پاسپورت امضا شده
    • نامه تاییدیه سفارت کانادا
    • کامل کردن صفحه اخر نامه سفارت
    • دو قطعه عکس 5*7 پشت نویسی شده
    10

    یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت، ویزا و پیکاپ با سال ها تجربه ی درخشان در جهت رفاه و اطمینان متقاضیان، با در نظر گرفتن دو پرواز مستقیم در هفته همواره در این مسیر همراه شماست.

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط پیکاپ ویزای کانادا با کارشناسان ما تماس بگیرید :

    02141454 | 09387473577

    نیاز به مشاوره دارید؟

    همین الان با مشاورین یزدان گشت سفیران تماس بگیرید:

    021-41454 تماس تلفنی چت پشتیبانی

    پیکاپ ویزا کانادا

    مراحل ارسال پاسپورت به یکی از مراکز دفتر وک و درج لیبل ویزای کانادا، پیکاپ ویزا کانادا می باشد. در صورت موافقت با ویزای متقاضی، با توجه به نامه ای که از سفارت کانادا دریافت می گردد باید پاسپورت به سفارت ان کشور تحویل داده شود. پیکاپ پاسپورت کانادا از آخرین امور اداری متقاضی قبل از ورود به خاک کانادا است.

    در حال حاضر سفارت کانادا در ایران حضور ندارد و برای انجام پیکاپ ویزا کانادا باید پاسپورت متقاضی برای انجام مراحل گفته شده به یکی از کشورهای اطراف ارسال شود.

    هزینه پیکاپ ویزا کانادا

    یزدان گشت سفیران یکی از اولین مجموعه های دارای مجوز رسمی از اداره گذرنامه، سه شنبه و پنجشنبه ی هر هفته به صورت مستقیم جهت پیکاپ ویزای متقاضیان مجموعه پرواز خواهد داشت و بعد از انجام کلیه ی امور مربوط به سفارت، پاسپورت را باز گردانده و به مسافر تحویل خواهد داد.

    هزینه پیکاپ پاسپورت کانادا در مقایسه با زمانی که بخواهید به صورت مستقل به کشور مورد نظر سفر کنید و مجبور به پرداخت هزینه ی اقامت، بلیط و غیره باشید بسیار به صرفه می باشد. علاوه بر صرفه جویی در هزینه با سپردن امور مربوط به پیکاپ ویزا به مجموعه یزدان گشت سفیران در زمان خود صرفه جویی کرده و به برنامه های مربوط به سفر خود به کانادا بپردازید.

    جهت اطلاع از قیمت پیکاپ پاسپورت کانادا یا با ما تماس بگیرید.

    پیگیری پیکاپ پاسپورت کانادا

    همانطور که پیش تر گفته شد، یزدان گشت سفیران سه شنبه و پنجشنبه هر هفته به صورت مستقیم پرواز خواهد داشت و شما فرصت خواهید داشت تا ساعت 14 روز دوشنبه یا چهارشنبه ی هر هفته پاسپورت خود را به دفتر یزدان گشت تحویل دهید. بعد از مرحله ی ارسال، پاسپورت شما وارد پروسه ی مربوط به سفارت خواهد شد.

    لازم به ذکر است که اگر از ابتدای درخواست ویزا کانادا مجموعه یزدان گشت سفیران همراه شما باشد امکان پیگیری پیکاپ ویزا کانادا از طریق حساب کاربری ساخته شده برای شما وجود خواهد داشت و همکاران ما در مجموعه می توانند از وضعیت پاسپورت شما اطلاع یابند. در غیر این صورت امکان پیگیری از طریقTracking Number  برای اطلاع از وضعیت پاسپورت، برای شما وجود خواهد داشت.

    مدت زمان پیکاپ ویزای کانادا

    مدت زمان پیکاپ ویزا کانادا از زمانی که پاسپورت شما از طریق پرواز مستقیم یزدان گشت سفیران ارسال می گردد، 3 الی 4 هفته ی کاری است، که بر اساس تعداد متقاضیان این مدت متغیر خواهد بود. در بعضی مواقع ممکن است تغییر در مدت زمان پیکاپ ویزا کانادا باعث نگرانی متقاضیان شود، که این تغییر همانطور که گفته شد به علت تعداد متقاضیان، پروسه ی اداری سفارت کانادا و … است.

    به یاد داشته باشید تیم یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه ی موفق در زمینه خدمات ویزا، وقت سفارت و پیکاپ، پیکاپ پاسپورت شما را به بهترین نحو انجام خواهد داد.

    خدمات پیکاپ ویزای کانادا

    خدمات پیکاپ ویزای کانادا از خدمات مهم و قابل ارائه ی تیم یزدان گشت سفیران می باشد که اکنون یکی از مطمئن ترین و سریع ترین مراکز خدمات پیکاپ می باشد.

    پیکاپ ویزا کانادا برای دو نوع ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی قابل انجام است که البته در ارائه ی مدارک متفاوت می باشند.

    بعد از چک کردن مدارک انلاین ارائه داده شده  در سفارت کانادا در صورت موافقت با ویزای کلاینت و دریافت ایمیل کانفرم زمان درج لیبل ویزا در پاس میرسد باید به صورت حضوری به  دفاتر وک در یکی از کشورهای همسایه مراجعه کرد. البته در این مرحله الزامی برای حضور متقاضی وجود ندارد.

    با مشاورین یزدان گشت سفیران تماس بگیرید :

    021-41454 چت پشتیبانی

    نحوه پیکاپ ویزا کانادا

    پس از دریافت ایمیل از سفارت کانادا، با ارائه ایمیل سفارت و اصل گذرنامه به دفتر یزدان گشت سفیران پروسه ی انجام پیکاپ شروع می شود. بعد از دریافت مدارک مربوطه، قرارداد توسط کارشناسان پیکاپ کانادا تنظیم شده و مراحل بعدی این کار به عهده مجموعه بوده و نسبت به ارسال و باز گرداندن پاسپورت متقاضی موظف خواهند بود.

    یزدان گشت سفیران با دو پرواز مستقیم در هفته به روند انجام پیکاپ سرعت و نظم می بخشد. معمولا مدت زمان انجام پیکاپ ویزا کانادا 3 تا 4 هفته ی کاری اعلام می گردد که ممکن است با توجه به تعداد متقاضیان و امور سفارت این مدت متغیر باشد.

    پیکاپ ویزا کانادا با یزدان گشت سفیران، متقاضی را بدون نیاز به سفر و هزینه های اقامت به نتیجه می رساند.

    پیکاپ ویزای کانادا از استانبول

    جهت انجام پیکاپ در کشور ترکیه می توان یکی از دو سفارت کانادا در استانبول و آنکارا را انتخاب کرد. البته لازم به ذکر است که متقاضیانی که پروسه ی  بیومتریک (انگشت نگاری) خود را در کشورهای ترکیه، امارات، ارمنستان انجام داده باشند می توانند برای پیکاپ پاسپورت خود کشور ترکیه را انتخاب کنند.

    کارگزار یزدان گشت سفیران پاسپورت متقاضیان را برای پیکاپ پاسپورت کانادا در استانبول به دفتر وک تحویل داده و حال باید منتظر طی شدن مراحل اداری بمانیم تا سپس تحویل کارگزار ما داده شود و در نهایت پاسپورت های آماده با ویزا به ایران بازگردانده می شود.

    پیکاپ ویزا کانادا از ارمنستان

    پیکاپ ویزا کانادا از ارمنستان مراحلی مشابه پیکاپ پاسپورت استانبول را طی خواهد کرد و با پرواز منظم یزدان گشت سفیران به صورت هفتگی انجام خواهد شد. به طور معمول در مدت تعیین شده پیکاپ ویزا انجام می گردد. در برخی موارد ممکن است پیکاپ شما نیازمند زمان  بیشتری باشد. در آخر گذرنامه ی شما به همراه ویزا تحت نظر تیم یزدان گشت سفیران تحویل داده می شود.

    پیکاپ ویزا کانادا از آنکارا

    پس از ارسال پاسپورت متقاضیان و مدارک لازم به دفتر وک و تحویل به سفارت کانادا در آنکارا ، پس از انجام امور مربوط  به ویزا، پاسپورت ها مهر شده و به همراه لیبل ویزا به دفتر یزدان گشت در ایران تحویل داده می شود. البته همانطور که پیش تر گفته شد افرادی که پروسه ی بیومتریک خود را در کشورهای ترکیه، امارات، ارمنستان انجام داده باشند ، امکان انجام پیکاپ پاسپورت خود را در ترکیه خواهند داشت.

    پیکاپ ویزای کانادا از دبی

    جهت پیکاپ ویزا کانادا از دبی، مدارک مورد نیاز به همراه پاسپورت به دفتر وک در دبی ارسال می گردد و بعد از تحویل به سفارت کانادا در دبی و درج لیبل ویزا در گذرنامه به کارگزار تحویل داده و به دفتر یزدان گشت سفیران ارسال خواهد شد.

    مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا

    همانطور که پیکاپ ویزای کانادا می تواند درمورد دو ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی انجام شود مدارک متفاوتی برای ارائه و شروع پروسه ی پیکاپ لازم است.

    ویزای غیرمهاجرتی

    • اصل پاسپورت امضا شده
    • نامه تاییدیه سفارت کانادا

    ویزای مهاجرتی

    • اصل پاسپورت امضا شده
    • نامه تاییدیه سفارت کانادا
    • کامل کردن صفحه اخر نامه سفارت
    • دو قطعه عکس 5*7 پشت نویسی شده ( مهر عکاسی، نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد به انگلیسی)

    مزایای پیکاپ پاسپورت کانادا

    زمانی که انجام پیکاپ ویزای خود را به مراکز تخصصی معتبر می سپارید، دیگر نیازی به سفر و اقامت چند روزه در کشور مورد نظر وجو ندارد و متحمل هزینه ی بلیط، رزرو هتل و… نخواهید بود. همچنین به جای این که چند روز زمان خود را صرف سفر به کشور دیگری برای انجام پروسه پیکاپ کنید می توانید خود را برای سفر و برنامه های مربوط به آن آماده کنید.

    در پروسه ی پیکاپ پاسپورت الزامی برای حضور متقاضی وجود ندارد. پیشنهاد می شود پیکاپ ویزای خود را به مراکز تخصصی دارای  مجوز و همینطور پرواز مستقیم بسپارید تا این پروسه سریع تر، امن تر انجام شود. به یاد داشته باشید زمان تحویل پاسپورت تنها مربوط به آماده شدن پاسپورت و انجام مراحل اداری سفارت می باشد.

    یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت، ویزا و پیکاپ با سال ها تجربه ی درخشان در جهت رفاه و اطمینان متقاضیان، با در نظر گرفتن دو پرواز مستقیم در هفته همواره در این مسیر همراه شماست.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط پیکاپ ویزای کانادا با کارشناسان ما تماس بگیرید :

    02141454 | 09387473577

    فهرست مطالب