021-41454

پارک الوصل دبی

پارک الوصل دبی

پارک الوصل دبی

پارک الوصل دبی

کشور امارات متحده عربی در تمام طول سال پذیرای گردشگران بسیاری است . مقصد عده کثیری از این مسافران شهر دبی است . از این رو در سراسر این شهر می توان انواع مکان های گردشگری ، مناسب هر سن و سلیقه ای را یافت .

در میان تفرجگاه های کوچک و بزرگی که در دبی احداث شده است ، پارک های زیبایی نیز به چشم می خورد . یکی از این پارک های زیبا ، پارک الوصل نام دارد.

این پارک یکی از پارک های معروف دبی است . این پارک وسعت زیادی ندارد اما میان ایرانیان مقیم دبی بسیار محبوب است و کودکان نیز به این پارک علاقه مند هستند. زیرا یک زمین بازی برای کودکان در این پارک در نظر گرفته شده است.

درختان نخل بسیار زیبایی در محوطه این پارک کاشته شده است که بر زیبایی آن می افزاید و موجب شده تا پارک الوصل با انبوه درختان خود در ذهن ها نقش بندد . وجود فضای سبز ، چمن و تعداد بالای درختان ، در منطقه ای کویری و گرم ، برای عده زیادی از مسافران شگفت انگیز و در عین حال خوشایند است.

در شهر دبی برای ایرانیان ساکن این شهر، یک بیمارستان ساخته اند که بیشتر ایرانی ها برای درمان به این مرکز بهداشتی و درمانی مراجعه می کنند . پشت این بیمارستان، پارک مذکور قرار دارد که می توانید اوقات فراغت خود و فرزندانتان را در آن سپری نمایید. دلیل نام گذاری این پارک این بوده که پارک در خیابان الوصل این شهر واقع شده است.

البته ساعت کاری این پارک 24 ساعته نیست. برای استفاده و بهره مندی از فضای سبز این پارک می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب به این مکان بروید. البته روزهای تعطیل تا ساعت یک و سی دقیقه شب پارک باز می باشد آماده پذیرایی از شماست.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :