021-41454

ساعت گیاهی دبی

ساعت گیاهی دبی

ساعت گیاهی دبی

ساعت گیاهی دبی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی باغ معجزه دبی یا میراکل گاردن می باشد. ‏مساحت باغ حدودا 1800 متر مربع می باشداین باغ از بخش های متنوعی تشکیل شده است.

 

باغ گل

محوطه ی اصلی باغ گل میراکل دبی همانند پارکی بسیار عزیم و مملو از گل است که هر گوشه ی آن رنگ و شکل خاصی دارد، حدودا ۱۱ میلیون دلار هزینه صرف کاشت و ساخت این بخش از باغ گل میراکل شده بنابراین باید مکانی فوق العاده دیدنی باشد.از مهم ترین تفریحات موجود در باغ گل میراکل یا معجزه ی دبی قدم زدن و لذت برد از دیدن این همه گل گوناگون در یک منطقه ی کویری است.

 

باغ پروانه

قسمتی از باغ گل میراکل که حدودا ۱۸۰۰ متر مربع مساحت دارد به پروانه ها اختصاص داده شده است، بازدید کنندگان می توانند به نوبت وارد این بخش شوند و از وجود هزاران گونه ی مختلف پروانه لذت ببرند.

پروانه های این قسمت باغ از ۲۶ ناحیه ی مختلف جهان جمع آوری شده اند و به صورت حدودی ۱۵۰۰۰ گونه ی مختلف دارنداین قسمت از باغ میراکل سرپوشیده است تا پروانه ها در کل محوطه پخش نشوند، از نظر ظاهری باغ پروانه از ۹ گنبد پلاستیکی تشکیل شده که محل زندگی پروانه ها می باشند.

 

ساعت گیاهی

یکی از جاذبه های منحصر به فرد میراکل گاردن دبی است یکی دیگر از طراحی های بسیار زیبا و مدرن این باغ, ساعتی کاملا گیاهی با قطر 15 متر می باشد که دو بار در سال متناسب با ‏فصل, طرح گلکاری آن تغییر می کند.‏

 

حوضچه ماهی ها

برای چشم نوازتر شدن این باغ گل وسیع سه حوضچه با ماهی های رنگارنگ نیز در این باغ ساخته اند تا بازدیدکنندگان بتوانند لب آن ها نشسته و از هوای خوش و مناظر زیبا در کنار ماهی ها لذت ببرند

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :