021-41454

فرودگاه های انگلیس

فرودگاه های انگلیس

فرودگاه های انگلیس

فرودگاه های انگلیس

گاهی انتخاب این که چه فرودگاهی بروید در زمان و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد و چه بسا شما به مقصد خود نیز نزدیک تر شوید.

بیشتر بازدیدکنندگان بریتانیا به فرودگاه های Heathrow یاGatwick می روند چون لندن مقصد معروفی در بریتانیا می باشد. هیترو در لندن یکی از شلوغ ترین فرودگاه های بین المللی دنیا می باشد.

اگر شما از سمت دیگر اقیانوس اطلس می خواهید پرواز کنید، گزینه های زیادی و بیشتر از آن که فکرش را کنید برای انتخاب خواهید داشت.

در حال حاضر فرودگاه های زیادی در بریتانیا هستند که پروازهای زیادی به سمت امریکا دارند و این پروازها خیلی بیشتر از قبل هستند.

تعداد کمی از افرادی که به امریکا می روند مقصد نهایی ایشان آن جاست. امروزه حداقل ۱۰ فرودگاه در سراسر بریتانیا وجود دارد که پروازهایی را به سمت امریکای شمالی و مقاصد دیگر برنامه ریزی می کنند.

بعضی از پروازها به سمت شهرهای امریکای شمالی است و اما بقیه پروازها، به سمت شرق و غرب  اقیانوس و یا خاورمیانه از طریق امریکا و کانادا صورت می پذیرد.

شما می توانید با انتخاب فرودگاه مناسب برای سفر خود و هزینه های آن برنامه ریزی انجام دهید. اگر مقصد شما از پایتخت بریتانیا دور است، شما می توانید یک سفر داخلی نیز داشته باشید و با قیمت مناسب تری برای هتل هزینه کنید

فرودگاه شهر لندن

اگر شما تمایل به سفر درجه یک دارید، بریتیش ایرویز (British Airways) پروازهایی به سمت نیویورک از فرودگاه شهر لندن وجود دارد. اگر می خواهید سفری به بریتانیا داشته باشید می توانید از این فرودگاه به اکثر شهرهای اروپایی سفر کنید.

فرودگاه هیترو

بزرگترین و بهترین انتخاب برای همه مسافران فرودگاه هیترو است

فرودگاه گیتویک

یکی از انتخاب های مناسب برای سفرهای به سمت لندن، فرودگاه گیتویک است.

وقت سفارت انگلیس

پیکاپ ویزا انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :