021-41454

مهاجرت به کبک

مهاجرت به کبک

مهاجرت به کبک

کشور کانادا به واسطه ی سطح بالای زندگی و انواع امکانات و خدمات اموزشی و بهداشتی همواره مقصدی محبوب برای مهاجرت و زندگی بوده است و سابانه تعداد بسیار زیادی از اقسا نقاط جهان تلاش میکنند تا بتوانند در این کشور و بلاخص در استان کبک اقامت بگیرند .

در زیر به ارائه ی اطلاعاتی در زمینه ی مهاجرت به کبک و اشنایی با قوانینی در این زمینه می پردازیم.

اشنایی با این قوانین و این دست تبصرهها برای متقاضیان و علاقه مندان به مهاجرت به کانادا و به خصوص شهر های استان کبک بسیار مفید می باشد.

استان کبک بر اساس قوانین و توافق نامه ی ویژه ای که وجود دارد میتواند مهاجرانی را که در محدوده ی استان کبک هستند و ساکن میشوند انتخاب و گزینش کند.

 

سیستم گزینش چگونه است؟

این سیستم گزینشی دارای یک سیستم ارزیابی درخواست افراد می باشد این ارزیابی بسیار شبیه به ارزیابی حرفه و تخصص فدرال می باشد و بر اساس این ارزیابی استان کبک مهاجران را گزینش میکند تا بتوانند دریابند کدام مهاجران بعد از ورود مشکل مالی نخواهند داشت و برای کانادا مفید نیز هستند بعد از این مرحله افرادی که تایید میشوند باید ارزیابی پزشکی و امنیتی نیز بشوند و بعد از آن به کانادا و استان کبک خوش امدند.

این استان در سال چهل و پنج هزار مهاجر را پذیرش میکند که ان ها با رشد اقتصادی این استان زندگی خبی را برای خود خواهند ساخت.

این استان با این همه مهاجر به استانی چند ملیتی بدل شده است.مهاجرت به کبک سخت اما ممکن است و شما با داشتن پتانسیل لازم در این شهر زندگی خوبی خواهید داشت.

آژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های مختلفی مانند پیکاپ ، اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان و راهنمای شما عزیزان می باشد.منتظر تماس شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

مطالب مرتبط

شهر گوانگجو که با نوشتار و نام هایی دیگر مانند گوانجو (گوان جو) یا گوانگژو (گوانگ ژو) نیز شناخته می گردد نام یک شهر بزرگ صنعتی واقع در جنوب کشور چین می باشد که در زمان حاکمیت جمهوری چین ، نام رسمی آن کانتون بود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :