021-41454

دلیل جدایی انگلیس از حوزه اروپا

دلیل جدایی انگلیس از حوزه اروپا

دلیل جدایی انگلیس از حوزه اروپا

انگلیسی ها نمی خواهند کسی به ان ها امر و نهی کند و سابقه تاریخی شان نشان می دهد که این ان ها بوده اند که دائم به دیگران دستور می دادند .

حالا بعد از گذشت بیش از 40 سال از عضویت در اتحادیه اروپا مردم این کشور و سیاستمداران و اقتصاددان هایش به این نتیجه رسیده اند که عضویت در این اتحادیه بیش از سود برایشان ضرر اقتصادی دارد و مصداق کار کردن فلان و خوردن بهمان است .

برای نمونه انگلستان سالانه فقط 4.17 میلیارد یورو حق عضویت به اتحادیه اروپا می پردازد و این پول بیشتر نصیب کشورهایی می شود که دارای رکود اقتصادی هستند . مانند کشور یونان که حسابی روی اعصاب انگلیسی هاست . موارد دیگری که باعث اختلاف شده قوانین موجود در رابطه با کشاورزی و ماهیگیری است .

در حال حاضر این اتحادیه اروپاست که رویکرد کلی را برای کشاورزی ترسیم می کند و کشورها موظفند طبق ان عمل کنند قبول این شرایط برای انگلیسی ها سخت است .
طرف دیگر، قوانین کار در اتحادیه اروپا به شهروندان اجازه می دهد برای کار به هر جایی که دلشان می خواهد بروند و این باعث می شود موقعیت های شغلی برای خود انگلیسی ها در کشورشان کمتر شود.

هر چند که فرصت هایی را در باقی کشورها پیدا می کنند اما آن ها ادعا می کنند حاضر نیستند برای دیگران کار کنند.
از طرف دیگر قوانین کار در اتحادیه اروپا به شکل غیر دموکراتیکی اداره می شود . چرا که اعضای این کمسیون انتصابی هستند و این باعث شده یک انحصار در انتخاب اعضا شود و روند وضع قوانین هم معمولا به صورت مخفیانه انجام می شود .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت انگلیس در تهران,انکارا,استانبول,دبی,ارمنستان می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزای توریستی انگلیس

وقت سفارت انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :