021-41454

اطلاعات سفر برای نمایشگاه گوانگجو

اطلاعات سفر برای نمایشگاه گوانگجو

اطلاعات سفر برای نمایشگاه گوانگجو »

اطلاعات سفر برای نمایشگاه گوانگجو

در این مطلب اندک اطلاعاتی درباره شهر گوانگجو کشور چین برای عزیزانی که قصد سفر تور نمایشگاهی برای نمایشگاه گوانگجو چین (کانتون) را دارند ارائه می دهیم.

اطلاعات سفر برای نمایشگاه گوانگجو

شهر گوانگجو که با نوشتار و نام هایی دیگر مانند گوانجو (گوان جو) یا گوانگژو (گوانگ ژو) نیز شناخته می گردد نام یک شهر بزرگ صنعتی واقع در جنوب کشور چین می باشد که در زمان حاکمیت جمهوری چین ، نام رسمی آن کانتون بود. این شهر بدلیل بُعد بزرگ صنعتی و تجارتی برای کشور چین ، همیشه میزبان نمایشگاه های متفاوتی بوده و است که مشهورترین آن نمایشگاه گوانگجو یا همان نمایشگاه کانتون می باشد و همه ساله هزاران بازدیدکننده تور نمایشگاهی از سرتاسر جهان

به سوی خود جذب می نماید. شهر گوانگجو دارای جمعیتی بالغ بر 11 میلیون نفر می باشد و مرکز استان گوانگ دونگ کشور چین می باشد. شهر گوانجو سومین شهر بزرگ چین بعد از شانگهای و پکن و بزرگترین شهر در جنوب چین می باشد.در باره رشد اقتصادی این شهر هم بدانید که گوانجو دارای بزرگترین بازار تجارت داخلی و مرکز توزیعی در کشور چین بوده و در بیست سال اخیر گوانجو بصورت پیاپی دارای رشد اقتصادی سالانه 14 درصدی بوده است .در حال حاضر بیش از بیست تا از معتبر ترین کمپانی ها و شرکت های جهان در شهر گوانگجو قرار دارند.همه این ها را کنار هم بگذارید ، این کشور را در زمینه تور نمایشگاهی چین بسیار قوی وقدرتمند ساخته است.

در تصویر زیر در بخش اول (شماره 1) موقعیت شهر گوانگجو در استان گوانگ دونگ و در تصویر زیرین (شماره 2) موقعیت شهر مذکور را در کشور چین مشاهده می کنید:

شهر گوانگجو چین

نمایشگاه گوانگجو یا کانتون سالانه دوبار یک بار در پاییز و یک بار در بهار برگزار می گردد و پس بهتر است برای سفر تور نمایشگاهیتان در مورد آب و هوای این شهر هم بدانید چرا که شهر گوانجو دارای آب و هوای نیمه گرمسیری می باشد و در تابستان مرطوب است که دارای درجه حرارت و رطوبت بالایی بوده و در زمستان معتدل و تقریبا خشکی را دارد. متوسط دما هوا در این شهر 26.3 درجه و متوسط سرمای هوا در گوانجو 18.9 درجه سانتی‌گراد در طول سال می باشد. بنابراین اینطور که انتظار می رود در هر دو سری برگزاری نمایشگاه گوانگجو ، آب و هوای خوبی را در سفرتان پیش رو خواهید داشت بویژه در دوره بهاری برگزاری این نمایشگاه انتظار هوای عالی را داشته باشید.

اطلاعات سفر برای نمایشگاه گوانگجو » اقامت در گوانگجو برای تور نمایشگاه گوانگجو

از نظر اقامت و رفت و آمد شهری کمترین دغدغه ای را به دل خود راه ندهید چرا که از چنین شهر مهم ، بزرگ با صنعت و تجارتی عظیم انتظار یکی از بهترین سامانه های مترو ، اتوبوس رانی و تاکسی رانی را داشته باشید و همچنین از نظر شهرسازی گشت ، و گزار درون شهری و شرکت در فازهای نمایشگاه گوانگجو چین که در 3 فاز و هر فاز چند روزه دارد با راه سازی ها و سامانه های عالی حمل و نقل این کشور خیالتان راحت باشد.در مورد معرفی کامل هتل ها و راه های سریع دسترسی به محل برگزاری نمایشگاه در پستی آتی حتما کاملا توضیح خواهیم داد و شما عزیزان را راهنمایی خواهیم نمود اما قبل آن در تصویر زیر اسامی هتل های مشهور شهر گوانگجو آورده شده اند:

هتل های گوانگجو

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور نمایشگاه گوانگجو چین

** آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران ، مجری مستقیم تورهای نمایشگاهی در سرتاسر دنیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :