021-41454

مسکن در کبک

مسکن در کبک

مسکن در کبک

کبک یک استان زیبا و سر سبز با تپه های گرد و مناظر بی نظیر است.این استان دیدنی دارای منابع طبیعی بی نظیر و بیش از یک میلیون دریاچه در خود می باشد .استانی با صادرات زیاد انواع محصولات خاص مانند هلیکوپتر تا قطار .این استان نرخ بی کاری بسیار کم و امکانات تحصیلی بی نظیری را برای شهروندانش دارد اما مسئله ی مسکن در کبک به چه صورت است؟

ایا در این شهر با این همه امکانات امکان خانه دار شدن خرید خانه ای مناسب ممکن است؟
استان کبک در حقیقت یکی از بهترین بازار های مربوط به خرید خانه و یا اجاره خانه در کانادا را دارد.در شهر مونترآل که یکی از شهر های بسیار محبوب استان کبک است برای خرید خانه هزینه ای کمتر از دویست هزار دلار لازم است که این مبلغ با توجه به جمعیت زیاد شهر مونترآل بسیار عالی است.

  • در حقیقت شهر مونترآل یکی از ارزانترین شهر ها در زمینه ی خرید مسکن می باشد.

کبک سیتی که مرکز استان کبک است باز دارای قیمت کمتری می باشد و خانه های مشابه در کبک سیتی سی و پنج درصد ارزان تر از خانه در مونترآل می باشند .بنا بر این شما با اقامت در استان کبک چه در مرکز استان یعنی کبک سیتی ساکن شوی و چه در مونترآل هزینه ای پایین برای خرید ملک میپردازید ،این سیاست استان کبک در زمینه ی مسکن باعث اسایش و راحتی بیشتر اهالی این استان شده است .

مسکن در کبک بازاری مرغوب و پر رونق دارد که ان را مدیون قیمت پایین ملک به واسطه ی مالیات ۱۷ تا۳۵ درصدی ملک در این استان می باشد.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های مختلفی مانند پیکاپ ،اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان و راهنمای شما عزیزان می باشد.منتظر تماس شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

ویزا مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :