021-41454

جنگل بارانی دبی

جنگل بارانی دبی

جنگل بارانی دبی

جنگل بارانی دبی

دبی شهری است که از لحاظ صنعت گردشگری پشرفت بسیار زیادی کرده است و همواره با خبر هایی هیجان انگیز در صنعت گردشگری توجه ما را به خود جلب می کند.

مسئولان صنعت گردشگری دبی با تمرکز بر همین اصل، هر ساله پروژه‌های جلب گردشگر بسیاری را طراحی و اجرا می‌کند.

سیاره سبز یکی از جدید ترین و خلاقانه ترین ایده ها در دبی بوده است که در حقیقت جنگلی است که به طور مصنوعی طراحی شده است.

سیاره سبز این امکان را به گردشگران شهر دبی، شهری در دل بیابان‌های شنی می‌دهد که تجربه بازدید از یک جنگل بارانی را داشته باشند.

در حقیقت جنگلهای بارانی، جنگلهای انبوهی هستند که در مناطق گرم و پر باران نظیر سرزمین‌های آمریکای جنوبی، آمریکای مرکزی و جنوب شرقآسیا به وجود می‌آیند و حال شما در شهر دبی شاهد نمونه ای از این نوع جنگل‌ها هستید.

جنگل بارانی دبی از بزرگترین جنگلهای مصنوعی ایجاد شده در جهان است که بیش از ۳۰۰۰ گونه گیاهی و جانوری را شامل می‌شود.

سیاره سبز با همکاری متخصصان علوم باغبانی- گیاه‌شناسان و متخصصین علوم جانوری از اقصی نقاط جهان سبب شده است که گردشگران با ورود به این جنگل علاوه بر انواع گیاهان گرمسیری، شاهد حیات‌وحش خاص این مناطق نیز باشند و این به این معناست که شما می‌توانید انواع پرندگان، عنکبوت‌ها، مارها، جوجه تیغی‌ها را ببینید.

رطوبت نسبی ۷۰ درصد و درجه حرارت ۲۸-۲۵ درجه سانتیگراد است.

یکی از قسمت‌های اصلی این مجموعه، تنه درختی مصنوعی به طول ۲۵ متر است که بزرگترین درخت مصنوعی جهان است. البته تمام پوشش گیاهی شاخه‌های درخت طبیعی است.

وجود آبشاری زیبا، صدای پرندگان، رطوبت بالا و دیدن جانوران و پرندگان کمیاب، همگی سبب ایجاد محیطی شده‌اند که گردشگران برای ساعاتی حس کنند واقعاً در جنگلهای آمازون قدم بر می‌دارند.

لینک های مرتبط

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :