021-41454

پرجمعیت ترین شهر امارات

پرجمعیت ترین شهر امارات

پرجمعیت ترین شهر امارات

پرجمعیت ترین شهر امارات

امارات متحده ی عربی دارای شیخ نشین های متفاوت میباشد اما در بین انها بر طبق اخرین امارهای به دست امده شهر دبی بیشترین جمعیت را در میان هفت شهر امارت دارد . این شهر زیبا و مدرن که به قطب خرید و یک شهر گردشگری بدل شده است دارای امکانات بسیار عالی و امنیت بالایی میباشد و بسیاری از اهالی امارات برای زندگی این شیخ نشین را انتخاب کرده اند.

دبی همچنین دومین امارت بزرگ امارت متحده عربی البته بعد از ابوظبی است .این امیر نشین ثروتمند توانسته است با جذب توریست های فراوان از سراسر قاره ها درامد زیادی را کسب کند و از لحاظ اینکه تنها از 6% درامد نفتی خود برای امور بهره میبرد نیز بین امارت های این منطقه متمایز شود . دبی بیشتر درامد مورد نیازش را از تولید ناخالص داخلی تامین میکند.منطقه ی ازاد تجاری جبل علی که سبب شده بسیاری از سرمایه گزاران و تولیدکنندگان به این شهر جذب شوند نقش بسیار مهمی در اقتصاد دبی دارد .

این شهر زیبا و مدرن با ایجاد انواع مراکز گردشگری و توریستی و امکانات عالی برای مسافران سالانه درامد بالایی از توسعه ی صنعت توریسمش به دست می اورد .دبی همچنین هر سال با برگزاری انواع گسترده ای از نمایشگاه ها و سمینارها توجه جهانیان را به خود جلب میکند و با برگزاری این دست نمایشگاه ها در سطح بین المللی بیش از پیش مراتب و پلکان ترقی را می پیماید .

پرجمعیت ترین شهر امارات دبی در زمینه ی صنایع و فعالیتهای مختلف نیز پیشرفت های بسیار چشم گیری داشته است . شهر دبی همواره قصد دارد در مرکز توجه جهان باشد و با ساخت انواع سازه های بی نظیر و شاهکارهای معماری و اغاز پروژه های خاص و مکان برگزاری انواع مسابقات ورزشی و سمینارهای مهم تا حدود زیادی به این مهم دست یافته است.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :