021-41454

بازدید از پمپئی

بازدید از پمپئی

بازدید از پمپئی

بازدید از پمپئی

ایتالیا شهر شگفتی و بناهای خارق العاده ای است که هر کدام داستانی برای گفتن دارند .تاریخی پر فراز و نشیب که یادگارش بناها ، قلعه ها و موزه هایی مملو از اثار قدیمی و باستانی است.

یکی از جذاب ترین و خاص ترین جاذبه های ایتالیا که سالانه میزبان میلیون ها بازدید کننده است شهر پمپئی میباشد .شهری مرموز و غم الود با گذشته ای اندوه بار که بازدید کننده را به شگفتی وا میدارد.بازدید از پمپئی یکی از تجارب خاص و به یاد ماندنی در شهر ایتالیا میتواند باشد.
شهر پمپئی با اندک فاصله ای از ناپل قرار دارد .

شهری است که ۱۵۰۰ سال زیر خاک مدفون بوده است و روزی یک کشاورز با اماده کردن زمین کشاورزیش برای زراعت به اثار ان برخورد و انگاه حفاران و باستان شناسان توانستند این شهر مدفون را از زیر خاک بیرون بیاورند و امروزه به جاذبه ای پر رونق برای توریست ها بدل شده است.

برای ورود به شهر پمپئی هفده یورو باید پرداخت کنید و مطمئنا بهترین زمان برای بازدید صبح های بسیتر زود است که این مکان خلوت و اسرار امیز است و میتوانید به خوبی از بازدیدتان لذت ببرید.ایتالیا دارای تاریخی به غایت غنی و پر بار است به طوری که در جای جایش میتوانید اثار تاریخی و فرهنگی به جا مانده را بینید.

شهر پمپئی شهر مدفون شده در زیر چهارتا پنج متر گدازه هنوز زیباست و در خود مجسمه ها و بقایای کاخ های هزاران سال قبل را دارد که یاد اور شکوه و عظمت این شهر در گذشته میباشد.بازدید از پمپئی یکی از کارهایی است که در سفر به ایتالیا نباید از دستش بدهید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص در زمینه های پیکاپ ، اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان و راهنمای شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

ورود به این هتل افرادی که دارای مشکلات قلبی یا عصبی حاد هستند مجاز نیست.
هتل آپارتمان های اند دبی,High End Hotel Apartments,هتل های اند دبی,مشخصات هتل های دبی,اطلاعات هتل های اند دبی,قیمت هتل آپارتمان های اند

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :