021-41454

گالری در فلورانس

گالری در فلورانس

گالری در فلورانس

گالری در فلورانس

ایتالیا مهد هنر و ادب است .این کشور زادگاه هنرمندان بزرگ و شهیری چون داوینچی میباشد که اثار ارزشمندشان در جای جای این کشور به چشم میخورد.

شهر فلورانس یکی از شهر های محبوب گردشگران میباشد که هر ساله به این شهر می ایند تا از زیبایی ها و انواع گالری و جاذبه های گردشگری ان بهره ببرند.

فلورانس هر ساله جز شهرهای دیدنی و بهترین جاهای دیدنی در جهان محسوب میشود گالری در فلورانس وجود دارد که یکی از جاذبه های بسیار محروب گردشگران است.
گالری در فلورانس گالری با شهرت جهانی است که در حقیقت هر ساله دوست داران واقعی هنر را به این شهر ایتالیا جذب میکند.

گالری اوفیتزی که از پر بازدیدترین و جذاب ترین گالری در ایتالیا میباشد که به نوعی موزه نیز است .

این موزه یا گالری با یکبار دیدن شما را شگفت زده میکند و بی شک برای دیدن اثار مختلف این گالری و پی بردن به عظمت و شکوهش باید چندین بار به ان سر بزنید.

این موزه با صفی طولانی و مارپیج از شما استقبال میکند که برای خرید بلیط باید در ان به نوبت بایستید اما مطمئن باشید ارزشش را دارد و وقتی به این موزه یا گالری در فلورانس وارد شدید خوش حال خواهید بود که انتظار کشیدید تا شاهد این زیبایی ها و شگفتی ها باشید.برای فرار از صف طولانی راه حل ساده ای است و ان داشتن کارت اعتباری است که اگر داشته باشید کلی جلو میافتید.

گالری در فلورانس همه روزه از ساعت هشت و ربع تا ساعت نونزده باز است و با خرید بلیط های ۱۲.۵یورویی میتوانید به بازدید ان بروید.

اما یکشنبه نخست هر ماه بازدید از این موزه رایگان است و برای عموم باز است.در سفرتان به ایتالیا گالری در فلورانس ،موزه اوفیتزی را از دست ندهید و از بازدید ان لذت ببرید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های پیکاپ ، اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان و راهنمای شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :