021-41454

عجایب هفتگانه در ایتالیا

عجایب هفتگانه در ایتالیا

عجایب هفتگانه در ایتالیا

عجایب هفتگانه در ایتالیا

ایتالیا کشور شگفتی ها میباشد.در این کشور به قدری اثار فرهنگی و باستانی وجود دارد که این کشور را نزد بسیاری از گردشگران محبوب ساخته است.

ایتالیا با دارا بودن هتل هایی لوکس و رستوران هایی عالی و بی نظیر و البته انواع جاذبه های تفریحی و فرهنگی بهشتی برای مسافران است.

مردمان ایتالیا بسیار خونگرم و دوست داشتنی هستند و غذاهای لذیذ و نوشیدنی های گوارا در فرهنگ این غذا یک رکن اساسی است.عجایب هفتگاه در ایتالیا را میتوانید ببینید یکی از این ها به جرات کلوسئوم میباشد.
عجایب هفتگانه در ایتالیا وجود دارد و به جرات میتوان گفت با سفر به این کشور انها را می ببینید.

شهر پمپئی یا کلوسئوم در جایگاه خود خارق العاده و بی همتا هستند.ونیز شهر روی اب و هزاران اثار دیگر که بسیاری از انها در میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده است.کلوسئوم میدانی بزرگ و عظیم است در شهر رم که در قدیم از این مکان برای برگزاری مسابقات و مبارزه های گلادیاتورها استفاده میشد .

این مکان شاهد چه حوادث و چه رنج هایی بوده است که در طول سالها بر انسان ها روا شده است.این مکان میزبان پنجاه تا هشتاد هزار تماشاگر میشده است و این مبارزه ها از محبوب ترین تفریح حا در زمان گذشته ی ایتالیا می بوده است.

هزینه ی بازدید از این عجایب هفتگانه در ایتالیا تنها ۱۲یورو میباشد و برای افراد زیر هجده سال رایگان میباشد.

این مکان مانند بسیاری از موزه های ایتالیا یکشنبه ی اول هر ماه به صورت رایگان میزبان بازدید کنندگان میباشد.این کشور بهشتی برای علاقه مندان به اثار فرهنگی و تاریخی میباشد در سفر به ایتالیا بازدید از عجایب هفتگانه در ایتالیا مانند کلوسئوم ، پمپئی و شهر ونیز و ….را فراموش نکنید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های مختلف مانند پیکاپ ، اخذ ویزا و وقت سفارت راهنما و یاری رسان شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :