021-41454

خاموشی ساعت بیگ بن

خاموشی ساعت بیگ بن

خاموشی ساعت بیگ بن

خاموشی ساعت بیگ بن

ساعت بیگ بن از ۲۱ اوت 2017، برای انجام تعمیرات اساسی به مدت ۴ سال تعطیل شد!

این خبر باعث شد که بسیاری از مردم انگلیس و علاقمندان ساعت معروف برج الیزابت غمگین شوند

پس از به صدا در آمدن زنگ این ساعت در ظهر دوشنبه‌ی پیشین، عملیات نصب داربست در اطراف ساعت و برج آن آغاز شد تا تعمیرکاران، پروژه‌ی تجهیز بیگ بن را آغاز کنند.

این مجموعه مشمول تعمیر و مرمت قرار خواهد گرفت. بر اساس صحبت‌های معمار ارشد پروژه‌ی بازسازی، به غیر از تعمیرات، تسهیلات و امکاناتی نیز، نظیر آسانسور و سیستم‌های بهینه‌ی مصرف انرژی، به این مجموعه اضافه خواهد شد.

یکی از دلایل این تعطیلی ۴ ساله این است که تعمیرکاران از صدای ۱۲۰ دسی‌بلی ناقوس عظیم بیگ بن در امان بمانند.

این زنگ برای مناسبت‌های خاص و مهم، از جمله تحویل سال نو، به صدا در خواهد آمد؛ اما به غیر از این مناسبت‌ها در پس کاورهای بزرگ پوشیده می‌شود.

قرار است تمامی اجزا و قطعات این مجموعه‌ی عظیم و همین‌طور ۴ صفحه‌ی ساعت آن پیاده و سپس تعمیر و تمیزکاری شوند. جمع این تعمیرات ۳۵ میلیون دلار هزینه در پی خواهد داشت.

این اولین باری نیست که بیگ بن برای سرویس و تعمیرات تعطیل می‌شود.

اولین تعمیراتی که روی این مجموعه صورت گرفت در سال ۱۹۷۶ در یک دوره‌ی ۹ ماهه بود. پس آن نیز در سال ۲۰۰۷ برای مدت ۶ هفته، این مجموعه برای سرویس و تعمیرات تعطیل شد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید ر تمام این زمانی که این ساعت به کار خود ادامه می داد تنها یک بار به مدت 4 دقیقه عقب مانند و علت هم این بود که دسته ای از سار ها به دلیل سرمای زیاد روی عقربه ساعت نشسته بوند و عقربه به دلیل سنگینی نتوانست حرکت کند

وقت سفارت انگلیس

پیکاپ ویزا انگلیس

مطالب مرتبط

شهر گوانگجو که با نوشتار و نام هایی دیگر مانند گوانجو (گوان جو) یا گوانگژو (گوانگ ژو) نیز شناخته می گردد نام یک شهر بزرگ صنعتی واقع در جنوب کشور چین می باشد که در زمان حاکمیت جمهوری چین ، نام رسمی آن کانتون بود.
هتل سامایا دبی امارات,امکانات هتل سامایا دبی امارات,تصاویر هتل سامایا دبی امارات,هتل Samaya دبی ,اطلاعات هتل سامایا دبی امارات

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :