021-41454

ترسناک ترین هتل دنیا

ترسناک ترین هتل دنیا

ترسناک ترین هتل دنیا

در این مطلب، قصد معرفی ترسناک ترین هتل دنیا را داریم ؛

هتلی واقع در سن دیگو آمریکا که لقب ترسناک ترین هتل را گرفته است.

البته ترسی ساختگی و بیشتر جنبه تفریحی ، و منظور از هتل هایی نیست که بطور واقعی و به پشتوانه یکسری وقایع ترسناک واقعی ، باعث ترس می شوند، بلکه منظورمان هتل مک کامی مانور (به انگلیسی McKamey Manor) است که شما را از لحظه ورود تا لحظه خروج زهره ترک می کند.

تصور کنید هتلی با در و دیوارها کثیف و خونی و بخش ها و مکان ها ترسناک (که برای مخاطبان و داوطلبان بیشتر تفریح و ماجراجویی است) که شما را با طناب می بندند ، به صندلی ها جایگاه شکنجه با طناب می بندنتان ، قفسی به سر شما قفل می کنند که در آن پر از مار است ، دختر بچه ایی کاملا آغشته به خون و در لباس مردگان از پشت شما را غافل گیر کند و موارد دیگری نظیر آن!

استقبال از این مکان

آیا با شرایط توضیح داده شده در بالا شما حاضرید شبی را در این هتل بگذرانید؟

این سوالی است که در یک همه پرسی در مقیاس کوچک از گردشگران و افراد کنجکاو درباره ترسناک ترین هتل دنیا پرسیده شد و شاید باورتان نشود اما 24 هزار نفر پاسخ مثبت دادند!

ورود به این هتل

چیزی که مسلم است ، این است که شما با ورود به این هتل ، تجربه ایی کاملا منحصر بفردی را تجربه خواهید کرد.

برای بازدید از این هتل اول این که بدانید اینطور است که علاوه بر داشتن سن حداقل 21 سال ، باید ابتدا شما بعنوان داوطلب ، یک رضایت نامه ایی را امضاء نموده تا در صورت بروز هرگونه مشکل عصبی ، نارضایتی شدید و مواردی نظیر این ، هیچ شکایتی نخواهید داشت.

البته منظور از رضایت نامه ، برای همین موارد زهره ترک کردن شما هست و درباره خطرها ناگوار یا ایجاد جراحت و … نیست.

چرا که از این بابت خیالتان راحت باشد که استاندارد این هتل اینگونه نیست که به کسی آسیب وارد شود ،

در غیر این صورت مجوز فعالیت نمی گرفت! اما مسایل شخصی و مشکلات نام برده در ابتدا مانند عصبی، ترس و پنیک شدید و بد شدن حالتان و … به عهده خودتان و تعهدتان است.

همچنین ورود به این هتل افرادی که دارای مشکلات قلبی یا عصبی حاد هستند مجاز نیست.

بعد از ورود و شروع داستان!

آقای “راس مک کامی” ،

سازنده این هتل ، بطور خلاصه تجربه ی گذراندن اقامت تان در این هتل را اینگونه توصیف کرد:

” شما با ورود به این هتل ، دقیقا نقش اول یک فیلم ترسناک را بر عهده می گیرید و برای نجات خود باید با چنگ و دندان مقاومت کنید!”

همچنین در هر بازدید از این هتل ، پذیرش بصورت دونفر به دونفر می باشد.

چون شاید جلو چند تا از دوستانتان شیر بشید 🙂 و اونطور که انتظار دارند از ترس تا مرز سکته نروید و اینطوری همه مزه داستان می رود! 🙂

شما پس از ورود به این هتل ، باید از 4 مکان و لوکیشین عبور نمایید و دیگر نپرسید چه می شود و چی قرار است سرتان بیاید! سقوط ناگهانی به یک قفس ، بسته شدن ناگهانی به یک صندلی ، ریختن خون بر روی شما ، گیر افتادن سرتان در کلاه های قفسی شکل پر از مار ، زهره ترک شدن توسط افراد با ظاهری مناسب برای بردن طرف تا لب مرز سکته تنها بخش هایی از تور و اقامت در این هتل می باشد.

همچنین بازدید کنندگان از این هتل می توانند از طریق دوربین های تعبیه شده، ببینند که در همه مراحل گردش و اقامت در این هتل ، چه اتفاقاتی برایشان افتاده است.

چالش تداوم در بازدید

زمان تور و اقامت در این هتل هشت ساعت در نظر گرفته شده است و تا به امروز هیچ کسی موفق به تداوم تا 8 ساعت را نداشته و بالاخره در نقطه ایی ، صبر و ظرفیت ترس شخص به لب مرز می رسد و از ادامه تور و اقامت در هتل انصراف می دهد.

اما با وجود این قضیه ، همیشه صدها نفر خودشان را در لیست انتظار ثبت نام تور و اقامت این هتل می گذارند و به خیال خود، شاید بتوانند این چالش را با موفقیت انجام دهند!(بله حتما میتونید! 🙂 )

ساخت و نگهداری از این هتل

ترسناک ترین هتل دنیا توسط چندی بنیان گذار از جمله در راس آن ها ، “راس مک کامی” مردی 55 ساله ، ایده پردازی ، ساخت و افتتاح گردیده است که مدیریت هتل هم به عهده وی است و بیش از 15 سال است که فعالیت دارد.

همچنین ساخت هتل برای مک کامی ، 300 هزار یورو آب خورد! و همچنین خود وی ، طرفدار سرسخت فیلم های ترسناک می باشد.

در راستا تداوم فعالیت هتل و حفظ حالت غافلگیر کننده آن در همه دوران ، مک کامی با الهام گرفتن از ایده ها و صحنه های سینمایی فیلم های ترسناک مشهور ، سیستمی چیده اند که تجربه برای همه بازدیدکننده ها از این هتل یکسان نباشد؛ بعبارتی اگر شما برای بار دوم بروید، فیلم نامه کاملا تغییر خواهد کرد!

اتفاقات ، لوکیشین ها و برنامه ها این هتل در کل طوری طراحی شده است که هرگز عادی و تکراری نخواهد شد و تم و دکوراسیون هتل در هر بازه زمانی های کوتاه در همین راستا تغییر می کند.

مک کامی هنگامی که 15 سال پیش این ایده به سرش زد ، خود هدفش را این قرار داد که برنامه اقامت در ترسناک ترین هتل دنیا طوری باشد که حتی یک مرد گنده را هم به گریه و زجه زدن بیاندازد. 🙂

کانادا تخصص ما است:

مطالب مرتبط

یا همان موزه بریتانیا موزه ای در شهر لندن انگلیس می باشد. این موزه در کشور انگلیس جز یکی از بزرگترین و غنی ترین موزه های در کل دنیا می باشد و دارای بخش های بسیار زیادی بوده و همچنین در آن بیش تر از هفت میلیون آثار باستانی و گنجینه از هر قوم ، فرهنگ و در یک کلام از همه نقاط جهان را در خود جای داده است

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :