021-41454

کوه های دولومیتیس

کوه های دولومیتیس

کوه های دولومیتیس

کوه های دولومیتیس

ایتالیا کشوری با مناطق کوهستانی میباشد که در برخی مناطق ساحلی است و دارای اب و هوای مدیترانه ای میباشد.کشوری با مرمانی دوست داشتنی و خونگرم و هتل های لوکس و انواع غذاهای لذیذ گردشگران را بر این داشته تا این کشور را به عنوان مقصد سفر برگزینند.

این کشو در خود اثار باستانی و فرهنگی زیادی دارد که در کنار جاذبه های طبیعی ایتالیا این کشور را بسیار محبوب ساخته است.یکی از رشته کوه های زیبا و بسبار زبان زد به منظور انجام ورزش های زمستانی مانند اسکی و اسنوبرد کوه های دولومیتس میباشد.
کوه های دولومیتس Dolomites کوه هایی زیبا و بلند درست در شمال ایتالیا میباشند .

این رشته کوه بهشتی برای دوست دران اسکی و اسنوبرد است و در ان در تمام طول سال امکانات رفاهی و خدماتی مناسب برای علاقه مندن ارائه میشود.چای داغ بر فراز رشته کوه دولومیتس تجربه ای خارق العاده است .

کوه ها در زمان غروب به رنگ صورتی و بنفش کمرنگ در می ایند که باور نکردنی است.در این منطقه هتل و رستوران های بسیار عالی وجود درد که پذیرای علاقه مندان میباشند این منطقه دارای امکانات ایمن و بی نظیری برای انجام ورزش های زمستانی میباشد و از این رو سالانه بسیاری از توریست ها به این منطه می ایند.

توریست ها و گردشگران زیادی به این منطقه میایند و از پیاده روی و کوه پیمایی در این منطقه لذت میبرند ضمن انکه برای علاقه مندن به اثارباستانی قلعه زبایی نیز در نزدیکی این کوه قرار دارد که در شهر ترنیو است که شهری دینی میباشد.

کوه های دولومیتس دیدنی و باور نکردنی هستند بازدید و ورزش در این منطقه را فراموش نکنید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص اماده ی یاری رسانی و راهنمایی شما عزیزان در زمینه های اخذ ویزا ، پیکاپ و وقت سفارت میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :