021-41454

راهنما مترو ایروان ارمنستان

نقشه مترو ایروان

راهنما مترو ایروان ارمنستان »

راهنما مترو ایروان

در این مطلب شما را با ایستگاه های سامانه مترو شهر ایروان ارمنستان آشنا خواهیم کرد و شرح مختصری در مورد آن ها می دهیم تا عزیزان عازم تور ارمنستان راحت تر از مترو بتوانند استفاده نمایند. تصویر فوق مربوط به نقشه مترو ایروان می باشد و این ایستگاه ها را از ایستگاه اول بترتیب تا آخر معرفی خواهیم کرد.

راهنما مترو ایروان

ایستگاه اول » ایستگاه بارک آموتیون می باشد و این ایستگاه در ابتدای خیابان کمیتاس ، خیابان کوچار و خیابان کیویان واقع می باشد.

ایستگاه دوم » ایستگاه باغرامیان می باشد که در وسط خیابان باغرامیانِ ایروان واقع بوده و روبه روی کاخ نخست وزیر ارمنستان می باشد.

ایستگاه سوم » ایستگاه یریت تاسارداکان می باشد که دانشگاه های مشهور ایروان در نزدیکی این ایستگاه هستند و معنای نام این ایستگاه ، “جوانان” می باشد.

ایستگاه چهارم » ایستگاه پاراپتوتیان هراپارک می باشد که همان میدان جمهوری مشهور در ایروان است.

ایستگاه پنجم » ایستگاه زوراوار آندرانیک می باشد که میان بازار لباس روس ها قرار گرفته و فروشگاه ها و مراکز عمده فروشی بسیاری در آنجا هستند.

ایستگاه ششم » ایستگاه ساسونچی داویت می باشد که دقیقا رو به روی ایستگاه راه آهنِ ایروانِ ارمنستان می باشد که این خط راه آهن به سمت شهر تفلیس کشور گرجستان و دیگر جاها می رود.

ایستگاه هفتم » ایستگاه گرجارانایین می باشد که در واقع ایستگاهی برای کارخانه جات می باشد و بسیاری از کارخانه جات شهر ایروان در این محل واقع هستند.

ایستگاه هشتم » ایستگاه شنگاویت می باشد که برای رفتن به منطقه 4 باغ ایروان می بایست در ایستگاه شنگاویت خط خود را عوض کنید و همانند مترو های ایران ، خط عوض کرده هزینه اضافی ای را نخواهد داشت.

ایستگاه نهم » ایستگاه گارگین نژده هراپارک می باشد و در واقع ایستگاه پایانی خط مترو این شهر می باشد که واقع در جنب میدانی به همین نام (گارگین نژده) در ایروان است که این میدان بعد از میدان جمهوری بزرگترین میدان شهر ایروان می باشد.

نکته 1 : ایستگاه های پنجم و ششم این خط مترو و همچنین ایستگاه چارباغ از روی زمین می گذرند و بقیه ایستگاه ها در زیر زمین مسیر دارند.

نکته 2 : ایستگاه مترو اصلی شهر ایروان همین خط است و تنها تکه های تک ایستگاهی در آن و با عوض کردن خط برای دسترسی به چارباغ و … وجود دارد.

نکته 3 : ساعت کاری مترو ایروان از ساعت 6:30 صبح تا 11 شب می باشد.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ارمنستان

مطالب مرتبط :

راهنمای سفر به ایروان

اطلاعات شهر ایروان

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :