021-41454

کلیسای سن ویتال

کلیسای سن ویتال

کلیسای سن ویتال

کلیسای سن ویتال

ایتالیا کشوری بی نظیر است که هر سال میزبان میلیون ها توریست میشود .

توریست ها و گردشگرانی که از سراسر قاره ها به این کشور می ایند تا در کنار استفاده از انواع امکانات فرهنگی و باستانی ایتالیا از سواحل زیبا و غذاهای لذیذ این کشور نیز بهره ببرند.ایتالیا کلیساهای بسیار دینی و خارق العاده ای دارد که نشان دهنده ی هنر و شکوه هنرمندان در دوران رنسانس و پیش از ان میباشد.

کلیسای سن ویتال درست در شمال ایتالیا قرار دارد در شهر راونا که زمانی پایتخت امپراطوری روم شرقی بوده است.این شهر ضمن دارا بودن تعداد زیادی اثار باستانی دارای هتل های بسیار عالی و رستوران های بی نظیری نیز میباشد که سفر به این شهر را برای گردشگران دلپذیر تر میسازد.

شهری زیبا با امکانات رفاهی و تفریحی بی نظیر که میزبان شماست.
کلیساس سن ویتال راونا در شهر راونا میباشد و سالانه هزاران نفر برای بازدید از این کلیسای بی نظیر به راونا می ایند.این کلیسای بی نظیر متعلق به قرن شش می باشد و دارای کاشی کاری های بی نظیر و دیدنی است .

مجموعه ای وسیع از کاشی کاری ها در این کلیسا به معرض نمایش گذاشته میشود .این کاشی کاری ها داستان های کتاب مقدس را به نمایش میگذارند و تمامی فضای کلیسا را پر کرده اند.طراحی ها با رنگ های مختلف و ناهماهنگ هستند و با بازدید از این کلیسای قدیمی معماری و هنر را در ایتالیای باستان تحسین میکنید.در سفرتان به ایتالیا این کشور زیبا بازدید از شهر راونا و به خصوص کلیسای سن ویتال را از دست ندهید تا در یک زمان تاریخ و هنر و معماری را در کنار دین و اعتقادات مردم ایتالیا مشاهده کنید .
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص در زمینه های اخذ ویزا،پیکاپ و وقت سفارت یاری رسان شما میباشد .منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :