021-41454

ساسی دی ماترا

ساسی دی ماترا

ساسی دی ماترا

ساسی دی ماترا

ایتالیا دارای مناطق دیدنی بسیاری است از قلعه ها و کلیساهای قدیمی و زیبایش را بگیر تا سواحل زیبا با شن های سفید و ابهای زلالش .این کشور با مردمانی شاد و خونگرم همواره میزبان گردشگرانی میباشد که به این کشور زیبا میایند.

ایتالیا شهری به نام ماترا دارد که یکی از زیباترین و خاص ترین اثار کشور ایتالیا را در خود دارد.این شهر سالانه میزبان تعداد زیادی توریست میباشد که برای بازدید از این شهر امده اند.
شهر ساسی دی ماترا Sassi di Matera شامل مجموعه ای از خانه های بی نظیر میباشد .

این خانه ها شکلی مانند غار دارند و مجموعه ی این خانه های غار مانند ساسی دی ماترا را به وجود میاورند.این خانه ها محل زندگی انسان های اولیه در ایتالیا میباشد و قدمتی در حدود نه هزار سال دارند جالب انکه بسیاری از این خانه های غار مانند کهن به عنوان کافه یا محل کسب و خانه مورد استفاده قرار میگیرد.

رستوران های شهر ماترا در این خانه های غار مانند بسیار جالب و مورد توجه جهان گردان است در کنار جالبی مکان رستوران این رستوران ها غذاهای بسیار لذیذی را نیز سرو میکنند انواع پاستا و پیتزای بی نظیر با سس اصیل و خاص ایتالیایی.

در سفر به ایتالیا سفر به شهر ماترا و دیدن ساسی دی ماترا را از یاد نبرید و خانه های ایتالیای ها در نه هزار سال پیش را مشاهده کنید.

با رفتن به این مکان ضمن استفاده از طبیعت و اب و هوای بی نظیر این شهر گویی در زمان سفر میکنید و همگام با انسان های اولیه در نه هزار سال پیش میشوید و در مکانی که انها در ان دوران زندگی میکردند شما سفارش غذا میدهید یا اقامت میکنید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های پیکاپ ویزا، اخذ ویزا و وقت سفارت راهنما و یاری رسان شما میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :