021-41454

محله چینی های استرالیا

محله چینی های استرالیا

محله چینی های استرالیا

بعد از بحران مالی 2008 استرالیا به تدریج از شرایط اقتصادی بهتری برخوردار شد و مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار رفت سرمایه گذاران چینی میلیارد ها دلار به اقتصاد استرالیا تزریق کردند و طرحی با بودجه 44 میلیارد دلار بمدت 7 سال در دست اجرا داشتند به طوری که امروزه میتوان قاطعانه گفت که تحولات کنونی سیدنی با اسیای شرقی گره خورده است و ارتباط تنگاتنگی دارد.

رونق پروژه های سیدنی به دست شرکت های سنگاپوری چینی گروه دالیان واندا و گرین لند هلدینگ افتاده است این سرمایه گذاری قسمتی از استراتژی تجاری دراز مدت است که با سرمایه گذاری های دیگر خانواده های چینی تکمیل می شود.

محله چینی های استرالیا در خیابان دایکسون و های مارکت قرار داشت تا بتوانند سهمی از بازار بزرگ سیدنی را به خودشان اختصاص بدهند.

با این تفاسیر احتمالا برایتان قابل درک خواد بود که چرا از بین تمام ملل دنیا چینی ها در صد زیادی از مهاجران استرالیا را تشکیل می دهند و چرا محلات منحصربه فردی دارند به نحوی که بخشی از فرهنگ و جاذبه های گردشگری استرالیا شده اند و بخشی مهم از بازار های سیدنی را در اختیار گرفته اند.

محله چینی ها یک منطقه کاملا و و پویا است در این بخش فروشگاه هایی وجود دارد که به فروش سوغاتی ها صنایع دستی  و ادویه های مخصوص چینی می پردازد که می توانید از این ادویه های بی نظیر در تهیه غذا های اصیل اسیای شرقی استفاده کنید.

در انتهای هر دروازه شیری ساخته شده است که این ناحیه کوچک از پیاده‌رو خیابان دیکسون تا فاصله بین بندرگاه دارلینگ و ایستگاه مرکزی مشخص می‌کن.

پروژههای کلان چینی در چهار محور ایستگاه مرکزی راه اهن با هم تلاقی می کنند دو مورد از این محور ها هم اکنون متلق به خیابان جورج و برادوی است.

لینک مرتبط:

مطالب مرتبط

هتل پلازا آتن پاریس,قیمت هتل پلازا آتن پاریس,Plaza Athenee,رزرو هتل پلازا آتن پاریس,مشخصات هتل های پاریس

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :