021-41454

سفر با ۵ میلیون تومان

سفر با ۵ میلیون تومان

سفر با ۵ میلیون تومان 

 

سفر و سیاحت برای بشریت همواره امری لذت بخش و تفریحی بسیار عالی و مفرح به حساب می آمده و می آید.

این قضیه در دنیای امروز با گستردگی ارتباطات بین المللی و صنعت گردشگری و تور مسافرتی، باعث شده که بسیاری از گردشگران حتما حداقل یک بار بخواهند که تجربه سفر به خارج از کشور را داشته باشند.

کاملا بسته به فراغت شخصی گردشگر و همچنین وضعیت مالی وی، نوع سفر وی (داخلی-خارجی)، تعداد سفرها و کیفیت مقاصد سفر و امکانات مانند هتل و محل اقامت و …  می تواند بسیار متفاوت باشد.

بسیاری هم شاید بدلایل شخصی، می خواهند یک سفری ارزان تر به خارج از کشور (که معمولا به یکی از کشورهای همسایه است) را تجربه نمایند،

شاید عدم اقامت در یک هتل 5 ستاره، کوتاه بودن سفر، کیفیت شهر مقصد و در کل خلاصه در یک کلمه کیفیت سفر با توجه به بودجه وی اهمیت خاصی نداشته یا بدلیل بصرفه تر بودن از نظر مالی بدنبال سفری ارزان قیمت باشند.

بدون گزافه گویی به سراغ موضوع مورد بررسی برویم و با یزدان گشت سفیران همراه با شید تا درباره اینکه سفر با ۵ میلیون تومان به کدام کشورهای خارجی امکان پذیر است، اندک بحثی داشته باشیم و امیدواریم بطور کامل راهنمایی شوید.

درصورت هرگونه سوال در این راستا و در راستا سایر خدمات گردشگری ما و همچنین مشاوره رایگان در هر زمینه، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا حضورا مراجعه نمایید و کاملا راهنمایی شوید و از مشاوره رایگان برای اقدام در راستا هر امری در راستا خدمات گردشگری بهره مند شوید.

 

استانبول

 

سفر با ۵ میلیون تومان

شما گردشگران عزیز می توانید با هزینه یاد شده، در این شهر بی نظیر برای یک هفته اقامت و تفریح داشته باشید.

همچنین پرواز رفت و برگشت خود را به این شهر از میان بهترین ایرلاین ها انتخاب نمایید.

سفر با 5 میلیون به استانبول آن هم شهری به این زیبایی و توریست خیز شاید برایتان تعجب آور باشد

اما شما کاملا یک سفر خوب با اقامت در هتلی 3 ستاره تاپ یا 4 ستاره ایی خوب، میتوانید سفری دلپذیر داشته باشید،

البته این نرخ بنا به تعداد روز اقامت و نوع هتل می تواند متفاوت باشد.

برای مثال :

شما می توانید بازه کمتر از یک هفته را در هتلی 4 ستاره تاپ را انتخاب نمایید یا در هتل 4 ستاره ایی ارزان تر با مدت زمانی بیشتر باشید و یا در هتلی 3 ستاره خوب و تر و تمیز، بازه زمانی بیشتر. این بحث بیشتر برای اضافه آمدن پول برای شما است،

چرا که قرار نیست 24 ساعته در هتل باشید! و طبیعتا می خواهید از چند مکان گردشگری استانبول دیدن نمایید.

با این بودجه، دیدن از برج گالاتا، تنگه بسفر، میدان سلطان احمد و ایاصوفیه، خیابان استقلال و میدان تقسیم استانبول مناسب است.

بازدید از کاخ دلماباغچه، بخش هایی از کاخ حرمسرای سلطان، دریاچه مرمره و قایق گردی در تنگه بسفر هم گزینه ها خوبی هستند.

در راستا خرید هم بازارها سنتی استانبول از جمله بازار بزرگ استانبول، بازار ادویه، مرکز خرید فروم استانبول گزینه ها خوبی هستند.

 

کوش آداسی

کوش آداسی

سفر با ۵ میلیون تومان به کوش آداسی هم امکان پذیر است!

کوش آداسی، این جزیره پر زرق و برق هم از دیگر گزینه ها می باشد.

شما می بایست به مقصد فرودگاه ازمیر پرواز خود را خریداری و بعد از آنجا با تاکسی به سمت کوش آداسی عازم شوید.

با بودجه پنج میلیون تومان شما می توانید تا سقف ۶ روز با توجه به هزینه ها در این شهر اقامت داشته باشید.

در هنگام خرید بلیط با توجه به نوسانات قیمت، در زمان مناسب و از آژانس مسافرتی یا هواپیمایی با قیمت های منصفانه، بلیط پرواز با قیمت مناسب به سمت ازمیر را انتخاب و خریداری نمایید.

خوبی کوش آداسی این است که تفریحات ساحلی بسیار در آن محبوب تر است و معمولا هزینه زیادی ندارند، بویژه وقتی که خودتان بخواهید با گردش و قدم زنی، عکاسی و … از این سواحل لذت ببرید.

همچنین بازدید از مکان های تاریخی از جمله آرتمیس، خرابه ها باسیلیکای سنت جان و پارک های آبی آدالند نیز و … برای این بودجه مناسب است.

بدروم

بدروم

از دیگر شهرها ساحلی کشور ترکیه بدروم است و حتما اسمش را خیلی شنیده اید و برای گردشگری بسیار محبوب است.

همانند کوش آداسی، سواحل قشنگ و معماری ها ساختمانی بسیار زیبایی بویژه برای ویلاها دارد که قدم زنی و گشت در این سواحل بسیار لذت بخش است.

بدروم نسبت به کوش آداسی از هیاهو و جمعیت زیاد گردشگران بیشتر در امان است و حالتی دنج تر دارد.

یکی از دلایل محبوبیت این جزیره برای زوج ها و خانواده ها همین می باشد.

با پنج میلیون، در این شهر ساحلی شما می توانید برای ۶ شب و ۷ روز در هتل های ۳ ستاره یا ۴ ستاره آنجا اقامتی بسیار خوب را تجربه نمایید.

همچنین برای تورهای چارتری، امکان اقامت در حتی هتل 5 ستاره در بدروم نیز برایتان وجود دارد.

از جاذبه های دیدنی با هزینه مناسب برای سیاحت در بدروم میتوان این موارد را نام برد:

آمفی تئاتر رومی، قلعه سنت پیتر، موزه آثار باستانی زیر آب، بناهای رومی، آرامگاه هالیکارناسوس، دروازه میندوس و …

 

آنتالیا

آنتالیا

شاید باز هم باورتان نشود اما با بودجه 5 میلیونی، سفر و اقامتی لذت بخش در آنتالیای مشهور و پر زرق و برق امکان پذیر است!

البته آنتالیا میشه گفت قلب گردشگری نه تنها ترکیه، بلکه آسیا و حتی برای اروپاییان به حساب می آید و بدیهی است که هزینه ها بالاتر است و بطور خلاصه، شما در یک هتل 3 ستاره خوب آنتالیا می توانید بیش از 4 روز اقامت داشته باشید.

از مزایای سفر به آنتالیا ترانسفر فرودگاهی و صبحانه رایگان در اکثر هتل های آن می باشد.

 

دبی

دبی

سفر با این بودجه برای دبی بویژه در فصول گرم و درصورت عدم نزدیکی به تعطیلات (در ایران) کاملا بصرفه و ممکن است و باید هم بگیم که دبی با این همه عظمت و بی نهایت بودن آسمان خراش هاش، هتل هاش، مراکز خرید و تفریحی اش، در عین حال میشه در عرض سه روز کامل، گردشی کامل از همه دیدنی ها و مراکز تفریحی این شهر را داشته باشید.

البته با این بودجه اقامت در هتل های 3 یا 4 ستاره ممکن است.

همچنین تفریحات یا بازدید از اماکن با ورودی های گران شاید باعث کم آمدن بودجه گردد و البته می توانید چندین جاهای مشهور گردشگری این شهر را سیاحت کنید اما برای یک سفری کوتاه و با بودجه ایی محدودتر، گردش در سواحل دبی بویژه جزایر نخلی و در پالم جمیرا گزینه خوبی است و حتما از برج خلیفه نیز بازدید نمایید.

 

پاتایا

پاتایا

پاتایا در تایلند شهری واقع در جنوب شرقی آسیا است که از جمله مقاصدی است که با این بودجه می توانید سفری دلپذیر به آن را تجربه نمایید.

البته هزینه تایلند بویژه پرواز آن بدلیل مسافت، زیاد است و برای انتخاب این مقصد، انتخاب پرواز ارزان و همچنین هتل های 3 ستاره ارزانی که در عین حال خوب و تر و تمیز باشند گزینه مناسب تری برای این بودجه می باشد. بازه زمانی 3 شب و 4 روز هم با توجه به این بودجه بسیار مناسب است.

اگر هم با تور نمی روید، بهتر است خودتان برای پوکت پرواز خود را خریداری و سپس به سمت پاتایا با یک پرواز داخلی بروید که بسیار از نظر هزینه ایی بصرفه تر می شود.

با این بودجه در عرض 4 روز می توانید بخوبی از اماکن دیدنی این شهر بویژه از سواحلی مثل جومتین بیچ و یا از بناهای دیدنی و مذهبی و همچنین موزه های معروف این شهر دیدن نمایید. در صورت امکان بازار بزرگ روی اب این شهر را از دست ندهید.

کوالالامپور

کوالالامپور

کوالالامپور که شهر توریست خیز و پر زرق و برق مالزی است و با بودجه 5 میلیون تومان، تور و سفر به این شهر دیدنی نیز امکان پذیر است.

برای این تور با این بودجه، تورهای 3 شب و 4 روز گزینه بهتر هستند. با این بازه زمانی، حتی ممکن است هزینه هم اضافی بیاورید! نوع پرواز و هتل و همچنین نرخ آژانس مسافرتی انتخابی تان بدیهی است که تاثیرگذار است.

با این بودجه، دیدن از جاذبه های بسیار خوب این شهر من جمله برج های دوقلوی پتروناس، برج مخابراتی KL و مراکز خرید سنترال مارکت و همچنین محله چینی ها بسیار عالی و بصرفه است.

از خوبی این شهر، سیستم مترو عظیم و با کیفیت و دسترسی ها راحت و ارزان بین شهری است و همچنین غذاهای خیابانی بسیار خوشمزه و منحصربفرد با قیمت ارزان از دیگر مزیت های کوالالامپور  است.

 

تفلیس، قلب گرجستان

تفلیس

گرجستان بغیر از سفر هوایی، خوبی دیگری هم که دارد این است که شما از ایران بصورت زمینی با اتوبوس و قیمت خیلی ارزان می توانید سفر کنید و یا اگر نخواستید همان سفر هوایی با تور گرجستان هم باز با این بودجه مناسب است.

برای حالت اول یعنی زمینی 6 روز و 7 شب و برای حالت هوایی، 3 شب و 4 روز بسیار مناسب است.

البته سفر زمینی به ترکیه، یا با قایق به دبی و … هم امکان پذیر است که بدلیل بدیهی بودن در بندهای بالا ذکر نکرده ایم و خواستیم که بدانید برای گرجستان هم امکان پذیر است.

 

باکو آذربایجان

سفر با ۵ میلیون تومان -باکو

سفر با ۵ میلیون تومان به باکو دیگه بسیار بصرفه است و اگر هم تعریف باکو را شنیده باشید،

حتما اطلاع دارید که شهری دیدنی و توریست خیز است و این “بسیار بصرفه بودن” با کیفیت پایین سفر متفاوت است!

بلکه منظور این است که در باکو دستتان بیشتر باز است و حتی می توانید در بهترین هتل 5 ستاره آن با همین بودجه اقامت داشته باشید.

سخن آخر

  • اول آن که کیفیت سفر شما را صرفا هزینه تعیین نمی کند، خودتان، روحیاتتان، سلیقه تان و شیوه های لذت بردن از سفر هر شخص تعیین کننده است.
  • شخصی هست که سفر خوب را اقامت در بهترین هتل 5 ستاره و خرج ها و خریدها و تفریحات پر هزینه و سنگین می داند اما شخصی دیگر، صرفا قدم زدن در ساحل و گرفتن چند عکس سلفی و از مناظر، برایش بهترین سفر به حساب می آید!
  • دوم آنکه ما در این مطلب گزینه های مشهور تر را معرفی کرده ایم اما شما اگر بعنوان یک گردشگر تجربه زیادی داشته باشید، با همین بودجه حتی سفرها به کشورهای دورتر یا گرانقیمت تر از نظر اقامتی و مخارج خورد و خوراک و … برایتان ممکن است.

 

تور استانبول

تور آنتالیا

تور کوش آداسی

تور ارمنستان

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

2 پاسخ

  1. آخه با 5میلیون چجوری میشه رفت مالزی؟؟
    پول بلیط هواپیما هم گرونتر درمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :