021-41454

مرکز خرید دبی با معماری ملل

مرکز خرید دبی با معماری ملل

مرکز خرید دبی با معماری ملل

مرکز خرید دبی با معماری ملل

دبی شهری است که این روزها به عنوان قطب خرید در منطقه شناخته شده است و سالانه تعداد بسیار زیادی توریست و گردشگر به قصد خرید و استفاده از مراکز خرید بی نظیر این شهر به ان سفر میکنند .این مراکز خرید ضمن انکه در خود انواع برند های معتبر و مشهور جهانی را جای داده اند که دارای بهترین و با کیفیت ترین کالاها میباشد انواع مراکز تفریحی و گردشگری و رستوران های درجه یک را نیز دارند.یکی از مراکز خرید بسیار محبوب در میان توریست ها و گردشگران مرکز خریدی با معماری ملل در دبی میباشد که به نام مرکز خرید ابن بطوطه شهرت دارد .

مرکز خریدی با معماری ملل در دبی به افتخار مورخ و تاریخ شناس بزرگ ابن بطوطه به این نام نامگذاری شده است .این مرکز خرید دارای معماری های گوناگون کشورهایی است که ابن بطوطه به انها سفر کرده است. شش بخش اصلی این مرکز خرید شامل قسمت های مصر، هند، چین، اندلس، پارس و تونس میباشد که هر کدام معماری با توجه به فرهنگ و معماری این کشور ها دارند. این مرکز خرید ضمن انکه از لحاظ معماری بسیار مورد توجه است در خود بسیاری برند های معتبر و انواع کالاهای مرغوب را دارد.این مرکز خرید دارای تجهیزات کامل و بسیار جذابی برای کودکان نیز میباشد و انواع رستوران ها و کافی شاپ ها را در این مرکز خرید زیبا میبابید که با نور پردازی ویژه و سنتیش حال و هوای خاصی دارند.این مرکز خرید 50 رستوران زیبا را در خود جای داده است و همچنین 21 سالن سینمای زیبا و مجهز از دیگر تجهیزات این مرکز خرید زیبا میباشد که مرکز خریدی با معماری ملل

در دبی میباشد. در سفرتان به دبی این شهر زیبا بازدید از مرکز خرید ابن بطوطه را از یاد نبرید و در کنار لذت بردن از معماری خاص ان از خرید و استفاده از انواع امکانات این مرکز خرید بهره ببرید.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی 2018 دبی

 

نویسنده : یزدان گشت سفیران

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :