021-41454

ساحل انگلیش بی در کانادا

ساحل انگلیش بی در کانادا

ساحل انگلیش بی در کانادا

ساحل انگلیش بی در کانادا

این ساحل در استان بریتیش کلمبیا قرار دارد یکی از ساحل های محبوب و پرطرفدار برای شنا کردن و افتاب گرفتن می باشد و منظره غروب افتاب از این ساحل بسیار دیدنی است که این ساحل به بخش مسکونی ختم می شود. سان ست (Sunset)، Second، Third، Kitsilano، Jericho و Spanish Banks هم از کناره های مشرف به خلیج انگلیسی(English Bay)  هستند

ساحل های کنار خلیج انگلیسی در تمام طول سال جزو پر بازدیدترین و محبوب ترین جاذبه گردشگری هستند و 60درصد از مردم و توریست ها بهترین درجه و امتیاز را به این سواحل داده اند.

این سواحل جذاب مکانی بسیار خوب برای شنا، گشت زنی با کالسکه کودک،گذاشتن  بساط پیک نیک کنار آب و دویدن صبحگاهی می باشد و هر ساعت در روز شما می توانید منظره ای بی نظیر را مشاهده کنید.

 

پیشینه این ساحل

در سال 1898 شن و ماسه به این ساحل اضافه شد . مردم شروع کردند به ساختن ویلاهایی در اطراف این ساحل زیبا که در فصل تابستان به ویلا بروند و از تعطیلات خود لذت ببرند .در گذشته دهه 1890 برای این که به ساحل بروند می بایست از مسیرهای سختی در میان بیشه های زیادی عبور کنند و هنگامی که به ساحل می رسیدند با یک تخته سنگ مواجه می شدند که ساحل را به دو قسمت رنانه و مردانه جدا می کرد دهه 1900 یک قسمتی را در ساحل برای رختکن در نظر گرفتند تا مردم دیگر در بیشه ها لباس خود را عوض نکنند.

د اوایل قرن 20 فردی به نام جو فورتس اولین نجات غریق رسمی در ان زمان بود و به تعداد زیادی از مردم شنا یاد داد و از کابین خود مراقب ساحل و شناگران بود.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :