021-41454

ارکستر سمفونیک ونکوور

ارکستر سمفونیک ونکوور

ارکستر سمفونیک ونکوور

این ارکستر در شهر ونکوور کانادا قرار دارد و از سال 1919 تا کنون اجرا دارد و دارای 12 سالن می باشد و سالن اصلی ان سالانه حدود240هزار نفر برای دیدن ارکستر می ایند.در سال بودجه ای که به این ارکستر اختصاص می دهند حدود 9/5 میلیون دلار است  و در سال 140 اجرا صورت می گیرد و سومین ارکستر سمفونیک کانادا است.

1/25 میلیون دلار برای ساخت این تالار هزینه کرده اند.در سال های اولی که این تالار را ساختند بیشتر برای اکران فیلم های سینمایی به کار می رفت.

قبل از این که اپرای ونکوور ساخته شود اجراهای اپرا هم در این تالار برگزار می شد و حدود 73 نفر  نوازنده در این ارکستر کار می کنند

اهداف این ارکستر به گفته وبسایت آن بالا بردن کیفیت زندگی و به ارمغان آوردن پرستیژ از طریق اجرای موسیقی کلاسیک و مردمی و آموزش موسیقی می باشد.

تالاری که فقط برای اجرای موسیقی و تئاتر است سالن ارفیوم می باشد و این سالن در مرکز ونکوور قرار دارد.

 

برنامه های معروف این ارکستر :

اجرای موسیقی تلفیقی و اجرای جوشا بل ویولونیست مشهور در نقش سولیست سمفونی اسپانیول لالو به رهبری برنول توی و کنسرت ویولون برامس با تکنوازی جیمز انس که برنده جایزه گرمی می باشد می توان اشاره کرد.

در این تالار یک سالن اصلی و دو بالکن وجود دارد و حدود 2800 نفر ظرفیت دارد و گاهی اوقات کنسرت متنوعی در این تالار اجرا می شود.

اجرای این کنسرت ها عبارت اند از: کنسرت موسیقی ایرانی گروه آوا به همراه محمدرضا شجریان، مجید درخشانی، حسین بهروزی نیا، سعید فرجپوری، حسین رضایی نیا و همایون شجریان.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :