021-41454

ساحل آمالفی ایتالیا

ساحل آمالفی ایتالیا

ساحل آمالفی ایتالیا » ایتالیا کشوری توریستی و زیباست که دارای اثار فرهنگی بیشماری می باشد . این کشور با تاریخ پر فراز و نشیب به قدری آثار باستانی و هنری در خود جای داده بطوری که بیش از نیمی از آثار فرهنگی جهان در ایتالیا می باشد.

ایتالیا جاذبه هایش به اینجا ختم نمی شود و دارا بودن سواحل زیبا و مناطق طبیعی این کشور نیز بسیاری را جذب ایتالیا میکند؛ سواحل زیبا و دیدنی با آب هایی زلال و فیروزه ای که گویی قسمتی از بهشت هستند.

در این میان ساحل آمالفی ایتالیا دارای شهرت بسیاری است. این ساحل بی نظیر در افق یک شهر ساحلی زیبا در جنوب سورنتین در جنوب کشور ایتالیا میباشد.

این منطقه سالانه میزبان هزاران مسافر از اروپا و سایر قاره ها می باشد. این ساحل با آب های گرم مدیترانه ای در نوار ساحلی خود که به طول چهل کیلومتر می باشد میزبان بسیاری از توریست هاست.

در این منطقه صنایع دستی بسیاری نیز وجود دارد که زیبا و دیدنیست؛ مانند سرامیکسازی که بسیار مورد علاقه توریست ها میباشد.

این ساحل محیطی بسار مناسب و خانوادگی دارد و با امکانات رفاهی بی نظیر میزبان گردشگران می باشد. ساحل امالفی همچنین به عنوان میراث جهانی از طرف یونسکو ثبت شده است و از مناطق بسیار محبوب بین ثروتمندان در جهان می باشد.

فضای روستایی و گرم و صمیمی این ساحل در کنار زیبایی های شهر از مهمترین دلایل جذب گردشگر به این منطقه می باشد. در سفر به ایتالیا، ساحل امالفی را از یاد نبرید و شاهد مناظر و زیبایی بی نظیر باشید.

تصاویر ساحل آمالفی ایتالیا

ساحل آمالفی ایتالیا ساحل آمالفی ایتالیا ساحل آمالفی ایتالیا

برای سفر به ایتالیا،پیکاپ ویزا و وقت سفارت اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادر متخصص آماده کمک رسانی به شما عزیزان میباشد. منتظر تماس شما هستیم.

آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱ – تلفن: 41454-021

اخذ ویزا شینگن

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :