021-41454

راگو در ایتالیا

راگو در ایتالیا

راگو در ایتالیا

راگو در ایتالیا

ایتالیا کشوری با قدمت و تاریخی پر فراز و نشیب میباشد .این کشور دارای فرهنگ غذایی غنی تنوع غذایی بالایی میباشد که برگرفته از تنوع مواد غذای در این کشور است.در مناطق کوهستانی ایتالیا دامپروری رونق بسیار درد و انواع پنیر و ماست وکره و سایر فراورده های دامی از این مناطق با تنوع بالا تولید میشود ضمن انکه ایتالیا دارای سواحل زادیست و دسترسی اسانی به انواع مواد غذایی دریایی تازه و لذیذ دارد.

منوی رستوران ایتالیا ،منویی لذیذ متنوع و هیجان انگیز است.امتحان راگو در ایتالیا یک تجربه ی بی نظیر است.تجربه ای که شما را با سنت و اداب غذایی کشور ایتالیا اشنا میکند.
راگو در ایتالیا از غذاهای محبوب ایتالیایی ها و گردشگران و توریست هایی است که از اقسا نقاط جهان به این کشور امده اند.راگو در کل به هر سسی گفته میشود که اساس ان گوشت باشد گوشتی که با انواع ادویه ها و سبزی های معطر ساعت ها پخته و جا افتاده و لذیذ شده است.پاستاهایی که ا راگو طبخ میشوند بسیار معروف و لذیذ هستند .یکی از این پاستا ها که مخصوص شهر زیبای ناپل میباشد
،راگوی ناپلی است که یک سس قرمز رنگ بی نظیر که از ترکیب گوجه ،سبز ،پیاز و جعفری به دست میاید بر روی این پاستا ریخته میشود که بسیار مورد توجه است.راگو با تکه های بزرگ گوشت خوب طعم دار شده با سس غلیظ و خوش طعم بر روی پاستا ترکیبی را ایجاد میکند که باور نکردنیست.

در سفر به ایتالیا امتحان انواع پاستا و اسپاگتی و راگو در ایتالیا را از دست ندهید.این غذاها به قدری محبوب هستند که در منوی اکثر رستوران ها میباشند و به بهترین نحو برای مشتریان سرو میشون.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه وتیمی متخصص د زمینه های اخذ ویزا،وقت سفارت ،پیکاپ و سفر یاری رسان شما عزیزان میباشد .منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :