021-41454

چرا سفر به دبی

چرا سفر به دبی

چرا سفر به دبی

دبی شهری توریستی و زیبا است که سالانه تعداد زیادی گردشگر از سراسر قاره ها با مذهب و ملیت متفاوت به ان سفر میکنند تا در کنار لذت بردن از انواع زیاد جاذبه های تفریحی و گردشگری این شهر با اقامت در هتل های لوکس دبی و یا قدم زدن در سواحل زیبای ان و یا با استفاده از امکانات متنوع و بسیار زیاد این شهر اوقات خوشی را سپری کنند.

جالب است بدانید تعداد زیادی از مسافران شهر دبی را ایرانیان تشکیل میدهند.چرا سفر به دبی به این اندازه در میان ایرانیان محبوب است.

چرا سفر به دبی و چرا این شهر با این اب و هوای گرم و خشک تا این اندازه محبوب و مورد پسند ایرانیان و بسیاری از مسافران از کشور های دیگر می باشد.این شهر اگرچه در خود تعداد بسیار کمی جاذبه ی طبیعی دارد اما با احداث و ساخت انواع مراکز تفریحی و گردشگری و جاذبه های گوناگون ساخت دست بشر توانسته است به شهر توریستی منتخب در خاومیانه تبدیل شود.

مزایا این شهر برای مقصد گردشگری

دبی با احدث هتل های بسیار لوکس و مجلل و مراکز خرید زیبا و مدرن که امکان خرید از بهترین و معروفترین برندهای جهان را برای مسافران ایجاد میکنند توانسته به قطب خرید منطقه بدل شود و بسیاری از مسافران برای شرکت در فستیوال های خرید و جشنواره های این شهر به ان سفر کنند.

از دلایل دیگر اینکه چرا سفر به دبی تا این حد پر رونق استمیتوان نزدیکی به ایران و داشتن مذهب مشترک و البته امکان سفر و لذت بردن از تفریحات این شهر با هر بودجه ای را دخیل دانست. این شهر درای هتل ها ، رستوران ها، مراکز خرید و هر انچه تصور کنید در بازه ی قیمتی گسترده ای می باشد برای مثال میتوان با صرف هزینه های سر سام اور یک شب در هتل برج العرب اقامت داشت و یا میتوان در هاستل ها که اتاق های مشارکتی هستند ساکن شد.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :