021-41454

جنگ پرتقال ایورا

جنگ پرتقال ایورا

جنگ پرتقال ایورا

جنگ پرتقال ایورا

ایتالیا کشور شگفتی و جاذبه است.این کشور با مساحتی کم انچنان سرشار از انواع جاذبه های گردشگری میباشد که سالانه میزبان تعدد زیادی توریست و گردشگر از سراسر قاره ها میباشد.ایتالیا اثار فرهنگی زیبا ،موزه های باشکوه و بناهای باستانی فراوان درد که در کنار انواع جاذبه های طبیعی این کشور و سواحل زیبا و بی نظیر ایتالیا و جشن ها و کارناوالهای متفاوت این شهر قطب گردشگری ساخته است.

کارناوالهای ایتالیا به بهانه های مختلف بر پا میشود گوی این مردم از هر دست اویزی برای شادی و پای کوبی بهره برده اند.مردمی شادو خون گرم با رویی گشاده و میهمان نوازی توریست ها را در شادی خود همراه میکنند.شهر ایورا یک جشن متفاوت و هیجان انگیز دارد و ان جنگ پرتقال ایورا میباشد.جنگی مهیج زیبا و خوش مزه!این جشن میزبان تماشاگران زیادی هر سال میباشد.
چنگ پرتقال ایورا در حقیقت جنگی خوش مزه و هیجان انگیز است در این جنگ افراد پرتقال به هم پرتاپ میکند و برای شرکت در این جشن باید پول پرداخت کنید.این جشن که بسیار شبیه جنگ با غذا میباشد تماشاگران زیادی را جذب میکند که ازپشت توری های محافظ به تماشای این بازی میپردازند.

بعد از شوع جنگ عطر پرتقال فضا را پر میکند و صدای هیاهو و شادی همه جا را در بر میگیرد.این جنگ به جرات میتوان گفت تنها جنگ زیبا در جهان هست جنگی که سبب شادی و خوشحالی میشود .امیدوارم سفرتان به کشور ایتالیا با این کارناوال ها و جشن های مهیج تداخل داشته باشد تا بتوانید با شرکت در انها لذت برید.اگرچه در ایتالیا به بهانه های مختلف کارناوال برگار میشود از برداشت قارچ تا شروع فصلی جدید همگی بهانه هایی برای شادیست.
اژانس یزدان گشت سفیران باسال ها تجربه و تیمی متخصص و مجرب در امر اخذ ویزا،وقت سفارت، پیکاپ و سفر شما را یاری رسان است.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :