021-41454

غذای ایتالیا زیتا الا جنووس

غذای ایتالیا زیتا الا جنووس

غذای ایتالیا زیتا الا جنووس

غذای ایتالیا زیتا الا جنووس

ایتالیا کشور خوش اب و هوا و سراسر نعمت است.این کشور با تنوع بالا در جاذبه های گردشگریش و با توجه به تنوع امکانات رفاهی و تفریحی مقصد سفر بسیاری از گرشگران و توریست ها از سراسر کره ی زمین و از قاره های مختلف میباشد.

مسافران زیادی از خود اروپا برای استفاده از امکانات و دیدن اثار فرهنگی این شهر به این کشور می ایند.ایتالیا از لحاظ تنوع غذایی و غذاهای لذیذ نیز بسیار معروف است.پیتزا،پاستا،اسپاگتی از غذاهای معروف جهانی این کشور میباشد که بسیار مورد علاقه ی قومیت های مختلف قرار گرفته است.یکی از غذاهای محبوب در ایتالیا که حتما باید امتحان کند زیتا الا جنووس میباشد.

زیتا الا جنووس ـZiti allaGenoveseغذایی لذیذ و بسیار مطبوع است .سس این غذای بی نظیر از شهر شمالی ایتالیا شهر جنوا میباشد.سس این پاستای لذیذ بر پایه ی پیاز است که ساعت ها و به ارامی با هویج و کرفس میپزد تا سسی غلیظ کرمی مانند به دست اید.

پاستای پخته شده با این کرم و پنیر پارمیسان از لذیذترین پاستا های موجود است در ایتالیا که طعمی خوشایند و بی نظیر دارد.این پاستا که سس و طرز تهیه ی ان از شهر جنوا است این روزها در این شهر پخت نمیشود و بیشتر این نوع پاستا را در ناپل میتوانید میل کنید .

این غذا توسط ملوانان در جنوا شناسایی شد و انها دستور پخت ان را با خود به ناپل بردند.این غذا  طعمی لطیف و عطری خوش دارد و بسیار مورد پسند توریست ها و گردشگران میباشد.در سفر به ایتالیا انواع غذاهای لذیذ را امتحان کنید به خصوص زیتا الا جنووس غذایی بی نهایت خوش مزه با طعمی به یاد ماندنی.
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص در زمینه ی پیکاپ ویزا،وقت سفارت و سفر یاری رسان شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :