021-41454

قطار مرده ها کجاست

قطار مرده ها کجاست

قطار مرده ها کجاست

در سال 1848 میلادی بیماری وبا سراسر لندن را گرفته بود و حدود 15000 نفر بر اثر این بیماری مردند و  جسد این افراد کنار کلیساها می گذاشتند تا مکانی برای دفن ان ها پیدا کنند و در انجا دفن شوند اما هیچ مکانی وجود نداشت و سوال های زیادی در آن زمان به جود امد که این اجساد چه می شوند.

در دهه 1800 میلادی انگلستان در حال افزایش رشد جمعیت بود.کاه در سال 1801 لندن 500هزار نفر جمعیت داشت و سال 1851 ,جمعیت دو برابر شد و به 2/5 میلیون نفر رسید .و مین های بسیاری در ان زمان وجود داشت اما اجساد را در انجا دفن نکردند و حتی به این موضوع فکر کردن که قبرها را نبش قبر کنند و اجساد را داخل قبرهای قدیمی دفن کنند.

بیماری های مانند وبا و آبله و سرخک و تیفوس در انگلستان شیوع پیدا کرد و افرتد زیادی مردند و  گوشه و کنار شهر لندن پر از اجساد بود.با وجود این که این افراد مرده بودند اما خطر عفونت مردم  را تهدید می کرد.

 

پیشینه این اتفاق

آن ها تصمیم گرفتند که اجساد را در گورستان های قدیمی لندن دفن نکنند و ان ها را در  گورستان های جدیدی دفن کنند یکی از این ها قبرستان بروک وود است که 37 کیلومتر با لندن فاصله داشت و به بزرگترین قبرستان لندن تبدیل شد که تقریبا 1500 هکتار وسعت داشت

یک مسیر راه اهن برای رفت و امد به این قبرستان ساخته شد تا نزدیکان و دوستان افرادی که فوت کرده اند بتوانند به راحتی برای سوگواری به اینجا بروند و این راه اهن به راه اهن اموات لندن شناخته می شود.

و در جاهای دیگر از دنیا قطارهای را برای حمل اموات اختصاص دادند.در سیدنی هم قبرستانی به نام روک وود ساخته شد.و این کار را برای یکی دیگر از شهرهای استرالیا انجام دادند

 

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :