021-41454

دیدنی ترین کشور قاره آمریکا

دیدنی ترین کشور قاره آمریکا

دیدنی ترین کشور قاره آمریکا

 

برزیل:

برزیل بزرگترین و پرجمعیت ترین کشور در امریکای جنوبی است.

پایتختش برازلیا نام دارد و با زبا پرتغالی صحبت می کنند در برزیل ملیت های مختلفی وجود دارد.

در سفر به برزیل حتما از جنگلهای استوایی و سواحل شن سفید دیدن نمایید و زمانی به برزیل سفر کنید که بتوانید در جشن ها و فستیوال هایش شرکت کنید و حتما شما عاشق برزیل می شوید.

مردم برزیل بسیار خونگرم و دوست داشتنی می باشند,فرهنگ ها و نژادهای مختلفی دارد و به همین دلیل گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند.

برزیل دارای 5 آب و هوای مختلف می باشد که عبارت اند از گرمسیری,کوهستانی,نیمه خشک و استوایی و معتدل است.

قسمت های مختلفی از برزیل اب و هوای متفاوتی دارد اما بخش بزرگی از ان اب و هوای گرمی دارد.

حتما از آبشارهای برزیل  و بیابان های بکر و جنگل های انبوه آمازون دیدن کنید.

 

مکزیک:

در جنوب شرقی مکزیکی ایالت اوکرانا قرار دارد که جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و از نظر تاریخ و باستانی بودن نام ایالات در یونسکو ثبت شده است.در این ایلات قبیله های مختلفی زندگی می کنید که شما می توانید فرهنگ و سبک زندگی متفاوتی را مشاهده کنید تعداد این قبایل 1500 عدد می باشد. جالب است بدانید تمدن های قدیمی میتلا و آلبان در مکزیک می باشد.

 

کلمبیا:

از دیگر دیدنی ترین کشور قاره آمریکا است. دولت کلمبیا تصمیم گرفت که کشورش را از نظر امنیت و اقتصاد و .. بهبود ببخشد تا گردشگران زیادی به کلمبیا سفر کنند و موفق هم شد.این کشور هم مانند کشورهای دیگر آمریکا جنوبی جاذبه های گردشگری زیادی دارد.

از مناطق و تفریحی و سواحل زیبای آن می توانید دیدن کنید اگر می خواهید یک شب رویایی در گذشته را تجربه کنید به هتل بوتیک تاریخی بروید که در کنارش آثار تاریخی دیگری وجود دارد و این آثار در یونسکو ثبت شده اند.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

هتل بلا اکسپرس پاتایا هتلی 3 ستاره و زیبا در مرکز شهر توریستی پاتایا واقع می باشد که دارای فاصله 10 دقیقه تا ساحل اصلی پاتایا و در نزدیکی خیابان مشهور وایکینگ استریت می باشد

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :