021-41454

پارک نور دبی

پارک نور دبی

پارک نور دبی

پارک نور دبی

دبی با صرف هزینه های هنگفت سعی در افزایش و ایجاد جاذبه های گردشگری طبیعی در خود را دارد و در این راستا با صرف هزینه های سر سام اور پارک های زیبایی را در این شهر ایجاد کرده است .

این پارک ها که البته تنها در فصل های زمستانی قابل بازدید می باشند دارای محبوبیت هستند و هر کدام موردی خاص و ویژه را برای بازدید کنندگان عرضه می کنند . به تازگی پارکی به عنوان این پارک در دبی افتتاح شده است که توانسته تعداد زیادی بازدید کننده را جذب خود کند.

این پارک در دبی پارکی زیبا و بزرگ میباشد که در ان انواع ماکت های زیبا و دیدنی را میتوانید تماشا کنید که نورانی و درخشان هستند .

این پارک تا 30 آوریل 2016 برای هر روز از ساعت 16 تا 23 منتظر بازدید کنندگان خود میباشد تا آن ها را با زیبای و ماکت های زیبایش بر سر شوق بیاورد.

این پارک در دبی با صرف هزینه ای در حدود ۳۰ میلیون درهم ساخته شده است و در ان بسیاری از هنرمندان به ساخت ماکت هایی زیبا در اشکال گوناگون پرداخته اند.

سایر دیدنی های این پارک

ماکت هایی از گل و شخصیت های کارتونی تا حیوانات و پرندگان و ساختمان های مشهور جهان که با نور پردازی بی نظیر سبب شهرت و محبوبیت این پارک زیبا و خاص شده اند.ا

نتظار میرود روزنه ۵ هزار نفر از این پارک دیدن کنند .

جالب است بدانید ورودی این پارک زیبا تنها ۶۰ درهم بوده و برای کودکان زیر ۳ سال رایگان میباشد.نکتهای جالب دیگر انکه برای ساخت این پارک در دبی حدود 200 هزار ساعت کار سخت و ماهرانه انجام شده است و ۱۵۰ هنرمند با انواع کارهای هنری خود به هنر افرینی و زیبایی این پارک همت گماشته اند.

در سفرتان به این شهر زیبا حتما از این پارک در دبی دیدن کنید و به خصوی بعد از غروب خورشید که زیبایی پارک صد چندان میشود .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :