021-41454

دهکده ابی الودنیز ترکیه

دهکده ابی الودنیز ترکیه

دهکده ابی الودنیز ترکیه

دهکده ابی الودنیز ترکیه

یک دهکده کوچک تفریحی در منطقه استان موغله  در جنوب غربی کشور ترکیه واقع شده است . سواحل این دهکده به شکل شنی می باشد . واژه الودنیز به معنای دریای مرده است . این دهکده زیبا در دهانه خلیج و مرداب طبیعی ماسه ای که رنگ ابی ماسه های ان زیبایی این دهکده را دوچندان کرده است . رنگ ابی ماسه های ان نماد ملی اهالی این دهکده به شمار می اید . این دهکده به دلیل سایه های ابی فیروزه ای و نارنجی اجری شهرت یافته است . این دهکده یکی از 5 ساحل مشهور جهان می باشد که هر سال توریست های زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب میکند .

مشهورترین جاذبه توریستی این منطقه پرواز با پاراگلایدر است . موقعیت مناسب کوه بابا با ارتفاع چشمگیر ان (1969متر)در حاشیه دریا یک موقعیت مناسب برای پرواز پاراگلایدینگ بوجود اورده که چشم انداز بی نظیری دارد .

ارتفاع سایت از سطح دریا 1750 متر است . پاراگلایدر نام یک ورزش تفریحی و رقابتی هست که رویای دیرینه پرواز را برای بشر تحقق بخشیده است . خلبان برای شروع پرواز نیازی به سقوط اغاز یا پرش از صخره نمی باشد . نشت و برخاست با چتربال به نرمی و ارامی برابر با توان بدنی خلبان میباشد . نکته جالب توجه اینکه در هنگام پرواز به هیچ وجه ترس از ارتفاع برای انسان دست نمی دهد و قابل مقایسه با ترس از بالا رفتن از کوه و نگاه کردن از بالای یک ساختمان بلند نیست .

الودنیز با منظر زیبا و چشم نواز بهشت پاراگلایدر می باشد . پس از 25 الی 30 دقیقه پرواز به ارامی به زمین خواهید نسشت . در این سفر خلبان حرفه ای شما در تمام طول سفر همراهی خواهد کرد . قبل از پرواز کلیه شرایط جوی و شرایط جسمی شما بررسی شده و با اطمینان سفر خواهید کرد .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

تور ترکیه

تور استانبول

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :