021-41454

ترسناکترین تاب دنیا

ترسناکترین تاب دنیا

ترسناکترین تاب دنیا

ترسناکترین تاب دنیا

یکی از مکان های گذران وقت و تفریح که هیجان انگیز نیز هستند، شهر بازی ها می باشند. که در آن ها وسایل بازی خطرناک به وفور یافت می شود. و این ویژگی خطرناک بودنشان مستلزم رعایت نکات ایمنی در ساختن آنهاست که وسیله ی مرگ یا صدمه زدن به انسان ها نباشند.

وسایل شهر بازی همیشه یک چاشنی ترس را در خود نگه می دارند. اما وقتی این وسایل ترسناک در نقطه ای ترسناک تر قرار بگیرند، می توانند محیطی وصف ناپذیر و هیجان انگیزی را بوجود آورند.

در ارتفاعات کلورادو، شهر بازی متفاوت و خاص ساخته شده که وسایل متنوع و جالبی در آن به چشم می خورد. یکی از این وسایل که بسیار خاص و منحصر به فرد است نیز در این شهر بازی برای استفاده ی مردم راه اندازی شده است.

شهر بازی در لبه ی یک دره به ارتفاع 400 متری قرار گرفته است و آن وسیله ی خاص بازی هم، تابی است که در گوشه ای از این شهر بازی قرار گرفته است.

این وسیله یک تاب الکترونیکی است که در لبه دره قرار گرفته است و زمانی که حرکت می کند به روی دره رفته و زاویه ای 112 درجه ای کی گیرد. این سبب می گردد تا اشخاصی سوار وسیله شده اند اوج ترس و هیجان را تجربه کنند.

برای استفاده از این تاب باید چندین مرحله آزمایش مختلف پزشکی عبور کرد و در حقیقت پزشکان تاییدیه ی سوار شدن بر این تاب را صادر می کنند. و تنها افراد سالم می توانند از آن استفاده کنند.

چقدر جرات دارید!؟ چقدر مشتاق استفاده از وسایل بازی هیجان انگیز و خطرناک هستید؟ مطمین هستم هرچقدر هم یک فرد نترس باشد برای سوار شدن بر این تاب الکترونیکی وحشتانک نمی تواند به راحتی تصمیم بگیرد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :