021-41454

دو غذای محلی کانادا

دو غذای محلی کانادا

دو غذای محلی کانادا

 

پنکیک تهیه شده از شیره ی درخت افرا

به نظر می رسد ، اولین ماده ی استفاده شده توسط ساکنان بومی و اولیه ی مناطق شرق و شمال کشور کانادا شیره ی گرفته شده از درخت افرا بوده است.
شاید همین امر یکی از دلایلی است که این کشور شیره درخت افرا را در چندین مرتبه منجمد می کنند تا با کمک سرمای شدید و انجماد آن ، موفق به تهیه ی شکر از این ماده ی غنی شوند.

بدیهی است که این ماده ی غذایی ، یکی از اولین وبیشترین مواد و ترکیبات اصلی در تهیه ی انواع غداهای موجود در رژیم غذایی بومیان کشور کانادا باشد.

یکی از رایج ترین مواد غذایی که در رژیم غذایی مردم سواحل غربی و شمال غربی کشور کانادا وجود دارد، و مورد مصرف قرار می گیرد ، ماهی سالمون است.

این ماهی از مهم ترین غذاهایی است که توسط اولین محلی های ساکن در کشور کانادا و درکنار پستانداران دریایی مانند وال ، دلفین ، گراز ماهی ( خوک دریایی ) ،گاو دریایی و … مورد استفاده و مصرف قرار می گرفت .

ماهی سالمون در گذشته به صورت خام و تازه مصرف می شد و امروزه گوشت آن را به قطعه های باریک برش زده و به صورت خشک مورد استفاده قرار می گیرد.

با این روش به طور تقریبی حدود یک سال می توانند از این فراورده استفاده کنند، بنابراین مصرف سالمون خشک شده به عنوان رایج ترین غذای بومی های کشور کانادا به دور از ذهن نخواهد بود.

 

muktuk

موک  توک ( muktuk  : پوست و چربی یخ زده ی وال که به عنوان غذای سنتی سرخپوستان اینویت و اسکیموها محسوب می شود) یکی دیگر از غذاهایی است که به دو صورت خام و خوابانده شده در سس سویا مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :