021-41454

نکاتی برای خرید کردن در کانادا

نکاتی برای خرید کردن در کانادا

نکاتی برای خرید کردن در کانادا »

نکاتی برای خرید کردن در کانادا

نکاتی برای خرید کردن در کانادا

نکاتی برای خرید کردن در کانادا » نکته اول : اخیرا بحث «مشتری گرامی در هنگام خرید دقت کنید، جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود» خیلی وقت است راه افتاده است اما اینطوری هم نیست و شما می توانید در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده آن را به آسانی پس دهید ( منظور وسائل برقی ، الکتریکی و امثال این ها می باشد ) پس اگرچه می توان در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده آن را به راحتی پس داد اما طوری سعی کنید خریدتان را انجام دهید که در این راستا هزینه ها رفت و آمد و زمان تلف شده اضافی نداشته باشید.

نکاتی برای خرید کردن در کانادا » نکته دوم : بحث اول در فوق در مورد کیفیت جنس بوده است و در مورد قیمت هم در همین راستا برای اینکه هزینه ها رفت و آمد و زمان تلف شده اضافی نداشته باشید ، در مورد خریدتان ، به چندین جا سر بزنید و بشدت (در صورتی که برایتان مهم است) ظرافت و یا به عبارت بهتر وسواس به خرج بدید ، در کانادا قیمت محصولات از نه فقط استانی به استانی دیگر  ، نه فقط از شهری به شهری دیگر ، نه فقط از محله ای به محله دیگر ، بلکه بدون اغراق می توان گفت که از مغازه و فروشگاهی به مغازه و فروشگاهی دیگر بشدت ممکن است متغیر باشد البته این قضیه بیشتر در مورد مواد غذایی و امثال آن صادق است اما خب باز هم تفاوت قیمت از جایی به جایی دیگر وجود دارد (البته فقط کانادا که اینطور نیست و تقریبا همه جا اینطوری هست) و پس هم در راستا انتخاب خودتان از کیفیت محصول (نکته اول) و هم در راستا سر زدن به چند جا و بالا و پایین کردن پیش خودتان و تصمیم گیری نهایی برای خریدتان دقت کنید.

نکاتی برای خرید کردن در کانادا » نکته سوم : نکته ای از همه مهمتر !! فیش خرید!! قیمت واقعی اجناس !!! در کانادا و کشور هایی مانند آن استفاده از کردیت کارت شاید از پرداخت نقدی بیشتر مرسوم باشد و همین باعث شاید ضرر برای مشتری و کلی سود برای فروشگاه یا مرکز خرید باشد حالا چه از عمد یا چه غیر عمد ; منظورمان را از عمد که می دانید و منظورمان از غیر عمد اشتباه در حساب کردن و جمع زدن قیمت محصولات و محاسبه مالیات و این مسایل است که اکثر وقت ها ممکن است پولی را بیشتر از خریدتان پرداخت کنید و مسئله ی مهمتر اینکه افراد تنها ک نگاه به فیش می اندازند و بعد می اندازند دور اما نه نگاه دقیق!  پس خودتان بهتر است مثل یک ماشین حساب ، قیمت نهایی را پیش خودتان تقریب بزنین و بحث ما چند دلار و این حرفا صرفا نیست بحث این است که سر همین قضیه در ماه حالا بر سر بی دقتی ، بی حوصلگی و … صدها دلار شاید به خودمان ضرر بزنیم و بالعکس فروشگاه ها و شرکت هایی چند صد هزار یا میلیون دلار از جیب شما و در واقع ناشی از بی دقتی شما سود کنند.

تور کانادا ، مشاهده اطلاعات و پکیج ها ، قیمت ها و …

» آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا و وقت سفارت کانادا شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا کانادا در اسرع وقت از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت خدمات وقت سفارت کانادا  از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

شماره تماس : 02141454

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :