021-41454

راز روستای ویلاند در بریتانیا

راز روستای ویلاند در بریتانیا

راز روستای ویلاند در بریتانیا

راز روستای ویلاند در بریتانیا

این روستا از نظر افزایش جغرافیایی افزایش یافته است و هر ساله 2 سانتی متر به این روستا اضافه می شود .و این دلیل باعث عجیب و غریب شدن روستا شده است.

دانشمندان کشف کرده اند که روستای ویلاند در بریتانیا در طول سال به 0.7 اینچ (2 سانتیمتر) افزایش می یابد و در این باره کاملا نگران هستند.
محققان شرکت (Geomatic Ventures Limited) از شرکت ناتینگهام که از سال 2015 تا 2017 تصاویر ماهواره ای را جمع آوری کرده اند و در نقشه زمین مشاهده کرده اند حرکت زمین در بریتانیا، افزایش یافته است.
دکتر اندی ساوتر، مامور فنی GVL، گفت: “ما به طور کلی این نوع صعود را مشاهده می کنیم که در آنجا کارهای معدنی انجام شده است و پمپ ها خاموش شده اند و اجازه می دهند آب به تدریج به زمین برسد.”

“اما با انجمن زمین شناسی بریتانیا تماس گرفتم تا بپرسم آیا تاریخچه معدنکاری در این منطقه وجود دارد یا خیر.در روستای ویلاند هیچ معادنی وجود ندارد، بنابراین ما هیچ نظری نداریم که چه اتفاقی افتاده است.

افرادی که در این روستا زندگی می کنند،نمی توانند متوجه این تغییر شوند

این ناحیه در حال افزایش تغییر شکل می دهد و حدود 2 کیلومتر بزرگتر می شود و توسط چندین ماهواره شناسایی شده است.
کارشناسان می گویند  که پاسخ به این سوال که چرا طول این روستا افزایش می یابد در زیر زمین قرار دارد و نگران هستند که این می تواند نتیجه یک تخلیه زیست محیطی بزرگ یا نشت بزرگ باشد.

دکتر سارتر افزود: ” کل شهر در حال حرکت است.” من فکر می کنم که مقامات قطعا باید به آنجا بیایند و آنچه را که اتفاق می افتد بررسی کنند.

دلیل آن مایع زیر زمین، و یا برخی از نوع تخلیه زباله است که این می تواند تهدیدی برای محیط زیست باشد.

این تصاویر توسط ماهواره Sentinel-1 آژانس فضایی اروپا که 500 مایل بالاتر از زمین قرار دارد، گرفته شده است.
این دقیق ترین جزئیات را در توپوگرافی تغییر در بریتانیا ارائه می دهد و زمینه های خطرات ناشی از معدن زغال سنگ، تراکم خاک، لغزش های زمینی، فرسایش ساحلی، تخلیه زباله و تونل زنی برای زیردریایی لندن را برجسته می کند.

تیم یزدان گشت سفیران از ابتدای راه مشاوره و جمع اوری مدارک ویزا کانادا در کنار شما عزیزان میباشد . و با تکیه بر دانش و تجربه خود مدعی هستیم .بالاترین شانس دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا را در ارائه پرونده به یزدان گشت سفیران خواهید داشت.

وقت سفارت انگلیس

ویزا توریستی انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :