021-41454

تفریحات زمستانی در کانادا

تفریحات زمستانی در کانادا

تفریحات زمستانی در کانادا

تفریحات زمستانی در کانادا

کانادا یکی از  بهترین مکان های گردشگری برای شما است اگر به اسکی و ورزش های زمستانی علاقه مند هستید  یا این که دوست دارید مناظز زمستانی و برفی را ببینید.

تفریحات گسترده ای برای این که درزم ستان در کانادا به شما خوش  بگذرد وجود دارد که دراین متن می خواهیم به تعدای از ان ها اشاره کنیم.

 

سورتمه سواری با سگ یا اسب

پیست های سورتمه سواری در الاسکا و بریتیش کلمبیا یکی از بهترین پیست های کانادا محسوب می شوند دراین پیست ها مسابقه های مختلفی برگزار می شود  دراین پیست ها شما میتوانید سورتمه سواری انجام دهید هم چنین یکی از امکاناتی  که در پیست ها در اختیار شما قرار می دهد این است که  شما می توانید به مدت دو روز در طبیعت بمانید چادر بزنید اتش روشن کنید و شیوه زندگی در  طبیعت را یاد بگیرید.

این تور ها در منطقه های غیر مسکونی انجام می شوند و باید برای این که به این مکان ها برسید پیاده روی های زیادی انجام دهید هم چنین اکثر پیست های اسب سواری رستوران های زیادی دارند که می توانید در این رستوران  ها خستگی خود را از بین ببرید

 

ماشین سواری روی یخ ها

شاید از دیدن این عنوان تعجب کرده باشید اما در کبک ماشین هایی طراحی شده اند که اسکی دوو  نام دارند شما می توانید این ماشین ها  را سوار شوید و روی برف ها رانندگی کنیدماشین سواری روی یخ ها تجربه منحصر به فردی است که شما می توانید در کانادا تجربه کنید.

البته برای این که بتوانید سوار  این ماشین ها شوید مجبور نیستید فقط در کبک باشید بلکه در شهر ها و  ایالت های مختلف کانادا هم می توانید این ماشین ها را برای ساعاتی اجاره کنید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :